ΤΕΛ. ΝΕΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΑΠΟΨΕΙΣ

STARTUPS

21 Μαΐου 2015

Κομβική "τρίπλα" Μαρινάκη στο Δημοτικό Συμβούλιο Πειραιά

Ο Πρόεδρος του Ολυμπιακού και πρώτος σε σταυρούς Δημοτικός Σύμβουλος Πειραιά προχώρησε σε κομβική παρέμβαση κατά τη διάρκεια του Διοικητικού Συμβουλίου του λιμανιού ζητώντας να σταματήσουν τα έργα του Τραμ.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

"Η Δημοτική Αρχή, έχει ξεπεράσει τα όρια της καλής της θέλησης, την οποία και απέδειξε εμπράκτως. Πλέον η ταλαιπωρία των δημοτών μας έχει φθάσει στο μη περαιτέρω. Προσωπική μου άποψη την οποία και καταθέτω επισήμως σε όλα τα επίπεδα, είναι πως το τραμ πρέπει να περιοριστεί αποκλειστικά γύρω από το λιμάνι, μακριά από το κέντρο, τις εισόδους και τις εξόδους της πόλης. Σ' αυτά τα σημεία, θεωρώ πως τα έργα πρέπει να σταματήσουν άμεσα και να επανεξεταστεί η σχετική μελέτη" δήλωσε ο Βαγγέλης Μαρινάκης και συμπλήρωσε "Το ζητούν οι πολίτες, το απαιτεί η κοινή λογική, την οποία φαίνεται πως κάποιοι δεν θέλησαν να επιδείξουν, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν οι γνωστές δυσλειτουργίες, που επηρεάζουν τη ζωή της πόλης σε όλους τους τομείς. Να είστε σίγουροι, ότι και εγώ προσωπικά και συνολικά η Δημοτική Αρχή, είμαστε αποφασισμένοι να προστατεύσουμε το δημόσιο συμφέρον με όλους τους τρόπους καθιστώντας σαφείς τις θέσεις μας στους αρμόδιους".

"Δυστυχώς, όμως, παρά τις σχετικές συζητήσεις που μεσολάβησαν με την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, η οποία υλοποιεί το έργο του ΤΡΑΜ, καθώς και τις συνεχείς παρεμβάσεις του Δημάρχου και της Δημοτικής Αρχής, δεν διαπιστώνουμε αναλόγως ισχυρή βούληση από την άλλη πλευρά" ανέφερε ο Βαγγέλης Μαρινάκης και συνέχισε "Ενδεικτικά, σας αναφέρω κάποια παραδείγματα, που καταδεικνύουν το μέγεθος του προβλήματος, καθώς και τις καθυστερήσεις που προκύπτουν αναφορικά με τα χρονοδιαγράμματα παράδοσης των έργων. Είχαμε λάβει ρητή δέσμευση από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, πως στα τέλη Μαρτίου θα είχαν ολοκληρωθεί τα έργα επί της οδού Γρηγορίου Λαμπράκη και άρα σήμερα θα είχε ομαλοποιηθεί η κυκλοφορία. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί μέχρι στιγμής, ενώ με καθυστέρηση πληροφορηθήκαμε πως τελικώς η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε θα προχωρήσει σε στατική μελέτη στο συγκεκριμένο κομμάτι, την ώρα που αρχικώς μας είχε πληροφορήσει ότι δεν θα ήταν απαραίτητη. Υπάρχουν ακόμη σοβαρά εμπόδια όσον αφορά την τοποθέτηση των βυθιζόμενων κάδων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το κομμάτι της καθαριότητας και την ολοκλήρωση του συνόλου του έργου."
<-- Κάνοντας Like στη σελίδα μας στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα
 
Copyright © 2012-2016 BizNews
All rights reserved