Trending

Δωρεάν workshop Found.ation - Microsoft για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου e-shop

Ο επιχειρηματικός φορέας Found.ation με την πολύτιμη υποστήριξη της Microsoft, φιλοξενεί για 2η φορά ένα πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο workshop για όσους διαθέτουν προϊόν/υπηρεσία ή/και φυσικό κατάστημα και επιθυμούν να αποκτήσουν τη γνώση και τις δεξιότητες, ώστε να δημιουργήσουν το δικό τους επιτυχημένο e-shop. Το σεμινάριο συνολικής διάρκειας 8 ωρών θα πραγματοποιηθεί στο The Hub Events (Αλκμήνης 5, Πετράλωνα), την Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015 και οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν δωρεάν 10 ομιλίες από καταξιωμένα στελέχη και ειδικούς της αγοράς. Η προηγούμενη διοργάνωση συγκέντρωσε πάνω από 250 νέους επιχειρηματίες ενώ οι διαθέσιμες θέσεις συμπληρώθηκαν άμεσα, καθιστώντας την εκδήλωση sold-out 48 ώρες πριν την πραγματοποίησή της.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν το αναλυτικό Πρόγραμμα και να δηλώσουν συμμετοχή εδώ: http://thefoundation.gr/events/2nd-workshop-create-successful-eshop/

Πρόγραμμα:
10:00 – 10:20 Εγγραφές – καφές

10:20 – 10:30 Καλωσόρισμα από την κα. Μ. Στούμπου, Δ/ντρια Τεχνολογίας της Microsoft Hellas.

10:30 – 11:00 «Στρατηγική μέσω Ανάλυσης Δεδομένων»
Ιάσωνας Σπανομανώλης, e-food

11:00 – 11:30 «Δημιουργία λογαριασμού στην πλατφόρμα Azure και τα πλεονεκτήματα να έχεις το e-shop σου στο cloud»
Δημήτρης Κουτσαναστάσης, Microsoft

11:30 – 12:00 «Ικανοποίηση καταναλωτή online και ο δρόμος προς το Customer Loyalty»
Ευάγγελος Κοτσώνης, e-satisfaction

12:00 – 12:30 TBA

12:30 – 13:30 Διάλειμμα – ελαφρύ γεύμα

13:30 – 14:30 «Αξίζει η επένδυση στο blogging για ένα e-shop;»
Θανάσης Κουκουτσέλος

14:30 – 15:00 «Οδηγός επιβίωσης του e-shop μου σε ένα Comparison Shopping Engine»
Χρήστος Χιώνης, Account Manager, Skroutz

15:00 – 15:30 «Απομυθοποιώντας το Design για e-shops σε 10 βήματα»
Φίλιππος Πρωτογερίδης

15:30 – 16:00 Διάλειμμα – καφές

16:00 – 16:30 «Η διαδρομή ενός πελάτη στο ψηφιακό περιβάλλον»
Πάνος Λαδάς

16:30 – 17:30 «Το e-shop για τις μοντέρνες επιχειρήσεις»

17:30 – 18:00 «Σωστές πρακτικές email marketing»
Πάνος Μελισσαρόπουλος, Moosend

<-- Κάνοντας Like στη σελίδα μας στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα
Νεότερη Παλαιότερη