ΤΕΛ. ΝΕΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΑΠΟΨΕΙΣ

STARTUPS

3 Δεκεμβρίου 2015

Η αρχή του τέλους για παντοδύναμη διαφημιστική εταιρεία

Την αρχή του τέλους γνωστής διαφημιστικής εταιρείας, θεωρεί η αγορά ότι σηματοδοτεί η εκπαραθύρωσή της από το ΤΑΙΠΕΔ. Με βάση τις κυρίαρχες απόψεις των ειδικών της αγοράς, η μη ανανέωση της σχετικής σύμβασης, κατόπιν απόφασης της κυβέρνησης (πέραν της οικονομικής της διάστασης για την εταιρεία), έχει και έντονη σημειολογική σημασία, αφού ουσιαστικά σηματοδοτεί αυτό που άπαντες θεωρούσαν νομοτέλεια, δεδομένου του αρνητικού κλίματος που είχε δημιουργηθεί γύρω από το modus operandi του πολυσυζυτημένου διδύμου Θωμά Βαρβιτσιώτη και Γιάννη Ολύμπιου και της διαφημιστικής εταιρείας τους V+O. Το γεγονός, δηλαδή, ότι τα σύννεφα που είχαν συγκεντρωθεί πάνω από την επιχειρηματική δράση των Βαρβιτσιώτη-Ολύμπιου πολύ γρήγορα θα προκαλούσαν ισχυρή καταιγίδα, που θα συμπαρέσυρε όλο αυτό το οικοδόμημα, το οποίο, όπως μαρτυρά όλη η οικονομική πιάτσα, θεμελιώθηκε με πολύ κρατικό χρήμα, με διεργασίες και παραγοντισμούς περασμένων δεκαετιών, που στιγμάτισαν την οικονομικοπολιτική ζωή της χώρας.

Η απώλεια μιας τόσο σημαντικής «μπίζνας» είναι ενδεικτική του ότι ο επί πολλά χρόνια προνομιακός για τη V+O χώρος του Δημοσίου μετατράπηκε ξαφνικά σε δρόμο στρωμένο με αγκάθια για τους Βαρβιτσιώτη - Ολύμπιο, που αρχίζουν πλέον να αντιλαμβάνονται ότι χάνουν την πρωτοκαθεδρία στον κρατικό κορβανά της επικοινωνίας.

Φυσικά, η απομάκρυνση της V+O από το ΤΑΙΠΕΔ έγινε με το αζημίωτο, καθώς εισέπραξε κανονικά την αμοιβή για την τετραετή και πλέον παροχή των υπηρεσιών της, ενώ δεν είναι λίγοι εκείνοι που επισημαίνουν πως τα κέρδη της από το project ήταν πολλαπλά. Το πλέον προφανές είναι ο δίαυλος επικοινωνίας που ανέπτυξαν από την εμπλοκή τους στο Ταμείο με το σύνολο σχεδόν των επενδυτών και των επενδυτικών σχημάτων που διεκδικούσαν και διεκδικούν μερίδιο από την πίτα των αποκρατικοποιήσεων, εξασφαλίζοντας μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, και σχετικές συνεργασίες.

Ωστόσο, εκτός από την απερχόμενη V+Ο, θέμα έχει ανακύψει και με την εταιρεία που την διαδέχεται σε ό,τι αφορά την επικοινωνία του ΤΑΙΠΕΔ. Ο λόγος για την Gravity -Τhe Newtons, η επιλογή της οποίας προκάλεσε αίσθηση και απορίες δεδομένου ότι μετρά μόλις 8 μήνες ζωής. Πάντως, δεν είναι λίγοι εκείνοι που διαμηνύουν ότι οι απαντήσεις βρίσκονται στο παρεάκι της Κηφισιάς, τραπεζικής και διαφημιστικής σύνθεσης.
Πηγή
<-- Κάνοντας Like στη σελίδα μας στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα
 
Copyright © 2012-2016 BizNews
All rights reserved