ΤΕΛ. ΝΕΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΑΠΟΨΕΙΣ

STARTUPS

21 Μαΐου 2016

Οι κινήσεις του Ν.Πατέρα

Η ελληνική Pacific & Atlantic (P&A) που ελέγχεται από τον Νικόλαο Πατέρα έχει καταγεγραμμένα δέκα boxships και περαιτέρω δέκα bulkers από 8.200 dwt έως 31.800 dwt. Έχοντας στο παρελθόν στόλο περίπου 50 πλοίων, η P&A πούλησε τα περισσότερα από αυτά και σχεδόν κατέστη ανενεργή πριν την κρίση στις αγορές το 2008. Ο Ν. Πατέρας άρχισε να επανασυγκροτεί με προσεκτικές κινήσεις τον στόλο πριν από έξι χρόνια.

Σύμφωνα με πληροφορίες του TradeWinds, η  P&A πούλησε ένα handysize που είχε αγοράσει σε πλειστηριασμό μόλις τρεις μήνες πριν, αφού η τιμή του είχε πέσει.

Το κατασκευασμένο στο Hakodate της Ιαπωνίας Saint Dionysis (πρώην Kalliroi K, έτος κατασκευής 2002), χωρητικότητας 31.800 dwt, πωλήθηκε σε Ευρωπαίο (αλλά όχι Έλληνα) αγοραστή έναντι 3,12 εκατ. ευρώ. Είχε αγοράσει το πλοίο τον Φεβρουάριο στο λιμάνι της Κωνστάτζας στη Ρουμανία έναντι περίπου 5,3 εκατ. ευρώ.

Αυτή είναι η δεύτερη πρόσφατη πώληση πλοίου της P&A κατασκευασμένου μετά το 2000. Τον Απρίλιο, η εταιρεία πούλησε το χωρητικότητας 74.000 dwt Ioannis FK (έτος κατασκευής 2001) έναντι 2,9 εκατ. ευρώ. 
mononews.gr
 
Copyright © 2012-2016 BizNews
All rights reserved