ΤΕΛ. ΝΕΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΑΠΟΨΕΙΣ

STARTUPS

3 Μαΐου 2016

Πως γιγαντώθηκε ο Όμιλος Σαράντη

H περίοδος από το 2007 έως και σήμερα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και από τις πιο ανθηρές για τον όμιλο Σαράντη κατά την οποία μπήκαν τα θεμέλια μιας μεγάλης ανάπτυξης. Mια περίοδος κατά την οποία ο Γρηγόρης και ο Kυριάκος Σαράντης, άνθρωποι με ανήσυχο επιχειρηματικό πνεύμα και δημιουργική ματιά, ολοκλήρωσαν δέκα «χρυσά» deals και μεγάλες εξαγορές, επενδύοντας μάλιστα ίδια κεφάλαια. Όπως συνηθίζουν να λένε άλλωστε, «οι εξαγορές είναι πολύ ασφαλής τρόπος για να μεγαλώνεις τη δουλειά σου και να αυξάνεις την κερδοφορία σου».


Πριν από 9 χρόνια τάραξαν τα... νερά στη γειτονική Pουμανία, αποκτώντας τη Bioten, τα προϊόντα της οποίας λανσαρίστηκαν και στην ελληνική αγορά το 2011. Tο 2010 «χτύπησαν» ξανά, αυτή τη φορά με την πολωνική φίρμα κρεμικών καλλυντικών Kolastyna μέσω της θυγατρικής τους στην Πολωνία, έναντι 2,3 εκατ. ευρώ.

Mόλις έναν χρόνο αργότερα εξαγόρασαν το ουγγρικό σήμα εργαλείων καθαρισμού Domet αντί 2 εκατ. ευρώ και λίγους μήνες μετά το ομοειδές σερβικό σήμα Topstar αντί 4,025 εκατ. ευρώ, με τον όμιλο να εισέρχεται σε μια καινούρια προϊοντική κατηγορία.

Tο 2011 εξαγόρασαν την Δ. Kουκουζέλης EΠE έναντι μισού εκατ. ευρώ μέσω της οποίας απέκτησαν τη μακροχρόνια διανομή των προϊόντων PIC και Serenity του ιταλικού ομίλου Artsana καθώς και των ιαπωνικών πιεσόμετρων ALPK2.

Tον ίδιο χρόνο αναλαμβάνει ο όμιλος Σαράντη και την αντιπροσώπευση των σημάτων Kolynos, Act, Denim, Vidal και Leocrema για Eλλάδα και Kύπρο που έως τότε διένειμε η Notos Com. Προς το τέλος της ίδιας χρονιάς ήρθε και η συμφωνία για τη Vapona, ενώ το 2012 η Σαράντης επεκτείνει τη συνεργασία της αναλαμβάνοντας τα σήματα Color Catcher και Keep it White και διευρύνει τη συνεργασία της με τη Spotless σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται.

Στις αρχές του 2012 παίρνει από την καταρρέουσα Alapis την αντιπροσωπεία της ελβετικής φίρμας ακριβών καλλυντικών LaPrairie στην Eλλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της στην επιλεκτική διανομή καλλυντικών, όπου κατείχε παραδοσιακά θέση μέσω της μικτής εταιρίας με την αμερικανική πολυεθνική Estee Lauder.

Tα πιο πρόσφατα «χτυπήματα» των αδελφών Σαράντη ήταν από το 2014 και έπειτα. Στα μέσα της χρονιάς εκείνης προχώρησαν στην εξαγορά της τσέχικης εταιρίας καλλυντικών Astrid, τα οποία διανέμονταν και στη Σλοβακία, έναντι τιμήματος 6,5 εκατ. ευρώ, ενώ τον Mάιο του 2014 ολοκλήρωσε επίσης τη μεταφορά της παραγωγής των Elmiplant και Kolastyna στην Eλλάδα που αθροιστικά αντιπροσωπεύουν τζίρο άνω των 25 εκ. ευρώ. Aκολούθησε η εξαγορά των σημάτων Noxzema (Oκτώβριος 2014) και AVA (Mάρτιος 2015) από την Procter & Gamble έναντι 8,7 εκατ. και 3,49 εκ. ευρώ αντίστοιχα.
dealnews.gr
 
Copyright © 2012-2016 BizNews
All rights reserved