ΤΕΛ. ΝΕΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΑΠΟΨΕΙΣ

STARTUPS

23 Μαΐου 2016

Vivartia: Τι σχεδιάζει για Goody's και Flocafe

Ιδιαίτερα φιλόδοξο είναι το αναπτυξιακό πλάνο του ομίλου VIVARTIA, για όλη τη διάρκεια του 2016, στους τρεις κλάδους, στους οποίους δραστηριοποιείται
(γαλακτοκομικά - ποτά, κατεψυγμένα προϊόντα, εστίαση).

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Σύμφωνα με το πλάνο της εταιρείας, ο κλάδος των γαλακτοκομικών για το τρέχον έτος θα ενισχυθεί με:
• Νέα προϊόντα προστιθέμενης αξίας
• Επιπλέον εξορθολογισμό του κόστους λειτουργίας και παραγωγικής διαδικασίας και στρατηγικό στόχο την ανταπόκριση στα νέα δεδομένα, που προκύπτουν από τη μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών
• Ενδυνάμωση της παρουσίας του ομίλου στο εξωτερικό
• Περαιτέρω επέκταση του δικτύου διανομής στη Βουλγαρία

ΝΕΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΑΤΕΨΥΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ PRIVATE LABEL
Στον κλάδο κατεψυγμένων προϊόντων, η Vivartia θα κινηθεί ως εξής:
• Με νέες επενδύσεις σε πρωτογενή και δευτερογενή τομέα και ζητούμενο να υπερκαλύψει τις ανάγκες της από πρώτες ύλες ιδίας παραγωγής
• Επιπλέον μείωση λειτουργικού κόστους
• Νέα προϊόντα στις κατηγορίες της ζύμης, σε φρέσκιες σαλάτες και λαχανικά
• Ενίσχυση της επικοινωνιακής καμπάνιας των λαχανικών και παράλληλα εκπαίδευση του καταναλωτικού κοινού για τη διατροφική τους αξία
• Περαιτέρω ανάπτυξη προϊόντων Private Label
• Εντατικοποίηση ενεργειών marketing
• Νέες συνεργασίες

ΝΕΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ GOODY'S BURGER HOUSE KAI FLOCAFE
Σημαντικές κινήσεις αναμένονται από τον όμιλο στον κάδο της εστίασης με βασικότερα:
• Την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου “Goody’s Burger House” με νέα καταστήματα σε στρατηγικά σημεία
• Τη δυναμική προώθηση του label “Goody’s Burger House”
• Την ανάπτυξη του ανανεωμένου δικτύου των Flocafe με την ονομασία Flocafe Espresso Room
• Την ανάπτυξη του νέου δικτύου των Flocafe Espresso Room Street, το οποίο είναι βασιμένο στη λειτουργία καταστημάτων έκτασης 50-60m2 και την προσφορά καφέ on the go αλλά και delivery.
• Την ενίσχυση των πωλήσεων του τομέα HORECA στα υφιστάμενα κανάλια
• Τη διαμόρφωση στρατηγικής ανάπτυξης σε ευρύτερες γεωγραφικές ζώνες ενδιαφέροντος και την προσθήκη νέων προϊόντων
• Τη μείωση λειτουργικού κόστους μέσω διαρθρωτικών αλλαγών, επαναδιαπραγμάτευσης συμφωνιών και εκμετάλλευσης συνεργιών
fnb.gr
 
Copyright © 2012-2016 BizNews
All rights reserved