Trending

Φίλης: Σχέδιο 20.000 προσλήψεων

Την ύπαρξη σχεδίου για 20.000 διορισμούς εκπαιδευτικών το οποίο έχει κατατεθεί προς συζήτηση στους θεσμούς αποκαλύπτει ο Νίκος Φίλης σε συνέντευξη του στο Hot Doc.

Ο υπουργός Παιδείας εμφανίζεται παράλληλα αποφασισμένος να βάλει τέλος στο καθεστώς της αδιοριστίας και προαναγγέλλει χιλιάδες προσλήψεις αναπληρωτών που θα καλύψουν τα λειτουργικά κενά στην εκπαίδευση ενώ αναλύει τους τρόπους με τους οποίους τα πανεπιστήμια μπορούν να αντλήσουν επιπλέον πόρους αποκλείοντας πάντως κατηγορηματικά την επιβολή διδάκτρων.

Ο κ Φίλης διευκρινίζει επιπλέον ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν νομοθετικές ρυθμίσεις για το λύκειο που θα αφορούν το επόμενο σχολικό έτος και απαντά σε όσους όπως λέει του επιτίθενται στοχευμένα με αφορμή τη δήθεν νομιμοποίηση παράτυπων τίτλων σπουδών την απαγόρευση των λέξεων πριγκίπισσα και βασιλόπουλο αλλά και τη δήθεν κατάργηση των αρχαίων ελληνικών των θρησκευτικών και της προσευχής Ταυτόχρονα δηλώνει δικαιωμένος για την κριτική του στους Παραιτηθείτε υποστηρίζοντας ότι πίσω τους βρίσκονται ακόμη και ακροδεξιά λουλούδια.

Για το σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων ο κ. Φίλης ανέφερε ότι έχουν κατατεθεί ενδιαφέρουσες προτάσεις στον Εθνικό Διάλογο που θα επεξεργαστούμε χωρίς βιασύνη και χωρίς βεβαίως να αιφνιδιάσουμε τους μαθητές και τις οικογένειες τους Οι εισαγωγικές εξετάσεις συνδέονται με τη δομή τόσο του λυκείου όσο και του πανεπιστημίου γι αυτό δεν πρόκειται να προχωρήσουμε άμεσα σε αλλαγές «Δεν πρόκειται να προχωρήσουμε σε νομοθετικές ρυθμίσεις για το λύκειο που θα αφορούν το επόμενο σχολικό έτος.

Για το σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων έχουν κατατεθεί ενδιαφέρουσες προτάσεις στον Εθνικό Διάλογο που θα επεξεργαστούμε χωρίς βιασύνη και χωρίς βεβαίως να αιφνιδιάσουμε τους μαθητές και τις οικογένειές τους Οι εισαγωγικές εξετάσεις συνδέονται με τη δομή τόσο του λυκείου όσο και του πανεπιστημίου γι αυτό δεν πρόκειται να προχωρήσουμε άμεσα σε αλλαγές».

Όσον αφορά το μάθημα των θρησκευτικών ο κ. Φίλης αναφέρε ότι οι αποφάσεις έχουν παρθεί Το υπουργείο θα προχωρήσει στην άμεση εφαρμογή των νέων προγραμμάτων ώστε τα θρησκευτικά να μην είναι πλέον ομολογιακό μάθημα κατήχησης αλλά μάθημα που θα δίνει τη δυνατότητα μαζί με την ορθόδοξη παράδοση οι μαθητές να γνωρίζουν και τις άλλες θρησκείες.
Πηγή
Νεότερη Παλαιότερη