ΤΕΛ. ΝΕΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΑΠΟΨΕΙΣ

STARTUPS

9 Ιουνίου 2016

Στην Ελλάδα η έδρα των social media της Coca Cola

Στην Αθήνα έχει την εδρα του το «Consumer Interaction Center» (CIC) της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης της Coca-Cola.

Ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2014 και σήμερα, δύο χρόνια μετά, το Social Media Hub της Coca-Cola για την Επιχειρησιακή Μονάδα της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης, λειτουργεί σχεδόν σαν μια νεοφυής επιχείρηση, ενσωματωμένη όμως απόλυτα αρμονικά μέσα στην εταιρεία.

Το CIC απασχολεί συνολικά 25 άτομα, 8 από τα οποία στα κεντρικά γραφεία της Coca-Cola στην Αθήνα, όπου και χαράζεται η στρατηγική των social media για 23 χώρες. Οι άνθρωποι του CIC είναι ως επί το πλείστον Millennials, ταλαντούχοι νέοι, με εξαιρετική γνώση και αντίληψη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίοι έφεραν μια νέα δυναμική με την πρωτοποριακή και δημιουργική τους προσέγγιση στην επικοινωνία με τους καταναλωτές και την κοινωνία γενικότερα. Πριν λίγες μέρες ανακοινώθηκε η νέα επικεφαλής του CIC, η Ντέμη Καζάση.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας για την Κεντρική και Νότια Ευρώπη, Νίκο Κουμέττη: «Η επιλογή της Ελλάδας ανάμεσα σε 23 χώρες ως κέντρο του CIC, αναδεικνύει τόσο την πίστη της Coca-Cola στις προοπτικές της Ελλάδας, όσο και την εμπιστοσύνη της στα ταλέντα και τις δυνατότητες των νέων της χώρας μας».
 
Copyright © 2012-2016 BizNews
All rights reserved