ΤΕΛ. ΝΕΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΑΠΟΨΕΙΣ

STARTUPS

8 Ιουνίου 2016

Τίτλοι τέλους για μια μακρόχρονη συνεργασία

Πρόκειται για μια μακρόχρονη συνεργασία μεταξύ ελληνικής μάρκας και τη διαφημιστικής εταιρείας η οποία έλαβε τέλος.

Η συνεργασία ήταν αμοιβαία επωφελής καθώς η διαφημιστική είχε αναλάβει όλο το "πακέτο" της προώθησης και επικοινωνίας της μάρκας από τη γέννησή της μέχρι σήμερα με γενικά ομολογούμενη επιτυχία.

Ως επίσημη αιτία του "διαζυγίου" προβάλλεται η διάσταση απόψεων για την επικοινωνιακή στρατηγική που θα ακολουθήσει η μάρκα από εδώ και πέρα. Ίσως όμως και να παίζει το ρόλο της και η είσοδος νέων στελεχών από την πλευρά του πελάτη.
 
Copyright © 2012-2016 BizNews
All rights reserved