Trending

Η ελληνική Convert Group αλλάζει τα δεδομένα στην έρευνα αγοράς

Μία παγκόσμια πρωτιά κατάφερε η ελληνική Convert Group, συμβουλευτική εταιρία για το Ηλ. Εμπόριο και το Digital Transformation. Μετά από 12 μήνες έρευνας & ανάπτυξης κατάφερε να μετρήσει μερίδια αγοράς για τα καταναλωτικά αγαθά που πωλούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Το project έχει την ονομασία eRetail Audit και ανακοινώθηκε στην Αθήνα στις 1/11 στη 1μμ με τίτλο 1οι Παγκοσμίως. Η ομάδα του eRetail Audit έχει στελεχωθεί με προγραμματιστές & ειδικευμένους αναλυτές δεδομένων με επικεφαλής την Έλενα Χαϊλαζοπούλου, συνέταιρο στην Convert Group.

Είναι η πρώτη φορά που οι εταιρίες καταναλωτικών αγαθών μπορούν να γνωρίζουν τα μερίδια αγοράς που έχουν στο κανάλι του ηλεκτρονικού εμπορίου, το οποίο λόγω της ραγδαίας ανάπτυξής του σε όλες τις χώρες, έχει γίνει πεδίο έντονου ανταγωνισμού για τα πολυεθνικά και τοπικά brands.

Καινοτόμο στοιχείο του eRetail Audit αποτελεί επίσης ότι η μέτρηση των μεριδίων γίνεται σε real time επειδή τα στοιχεία συλλέγονται το επόμενο δευτερόλεπτο από την παραγγελία του χρήστη σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Έτσι δεν μπορούν να επηρεαστούν ή νοθευτούν με οποιοδήποτε τρόπο.  Η συγκεκριμένη μεθοδολογία πέρα από την καταγραφή μεριδίων αγοράς, δίνει την δυνατότητα να συλλέγονται και marketing δεδομένα 2 ετών για τον συγκεκριμένο υπολογιστή που έκανε την οnline αγορά, καταγράφοντας όλο το πολυκαναλικό μονοπάτι του καταναλωτή μέχρι να καταλήξει στην τελική αγορά του για το συγκεκριμένο καταναλωτικό αγαθό.

Ο Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO & Head of Consulting και η Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Head of eRetail Audit, δήλωσαν σχετικά με την καινοτομία της Convert Group: «Είμαστε υπερήφανοι που μία ελληνική εταιρία κατάφερε μία παγκόσμια πρωτιά στον χώρο της έρευνας αγοράς και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στόχος μας είναι τα επόμενα χρόνια να καθιερωθεί ως ο ευρωπαϊκός τρόπος μέτρησης μεριδίων στις online αγορές σε διάφορους κλάδους». Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Νεότερη Παλαιότερη