Trending

Nova: Θέσεις "μάχης" παίρνουν τα καταστήματά της

Σε εξαιρετκά δύσκολη θέση βρίσκεται η σχέση του δικτύου συνεργατών της Nova με την εταιρεία μετά την ανακοίνωση της νέας πολιτικής της στις προμήθειες.

Ούτε λίγο ούτε πολύ, οι εμπορικού συνεργάτες της θεωρούν ότι θέλει να διακόψει τη συνεργασία μαζί τους και το έργο της επικοινωνίας με τους πελάτες να το έχει μόνο το call center της Nova.

Περίπου 30 εμπορικοί συνεργάτες με επιστολή που έστειλαν στη διοίκηση, δηλώνουν την έντονη διαμαρτυρία τους με τη νέα εμπορική πολιτική της εταιρείας και σημειώνουν ότι τα τελευταία έξι χρόνια έχουν γίνει τέσσερις μειώσεις στην τιμολογιακή πολιτική προς τους συνεργάτες της, που καθιστούν πλέον δυσβάστακτη τη συνεργασία και τις επιχειρήσεις μη βιώσιμες, όπως αναφέρει το BankingNews.

Στην επιστολή αναφέρεται ότι πρέπει να αποφευχθούν δυσάρεστες καταστάσεις, όπως στη συνεργασία τους με την εταιρεία και τη συνέχιση της λειτουργίας των καταστημάτων. 

Πιο συγκεκριμένα, ζητούν την άμεση αναστολή της ισχύος της νέας προμηθειακής πολιτικής από την 1 Φεβρουαρίου, τη μη αποδοχή της μείωσης του airtime και αμοιβών είσπραξης λογαριασμών, την έναρξη τήρησης της υποχρέωσης της εταιρείας βάση σύμβασής για την εξόφληση των οφειλόμενων αμοιβών προς τους συνεργάτες εντός 60 ημερών σύμφωνα με τη σύμβαση εμπορικής συνεργασίας. 
Οι συνεργάτες της NOVA θεωρούν ότι τους δίνετε η δυνατότητα να προχωρήσουν στην καταγγελία της σύμβασης. 

Θεωρούν ότι στη νέα συμφωνία της εταιρείας υπάρχουν καταχρηστικοί όροι και ζητούν την κατάργηση των άρθρων 7 και 8 της συμφωνίας που ορίζει η νέα συμφωνία. 

Η επιστολή έχει χαρακτήρα «τελεσιγράφου» προς την εταιρεία η οποία πρέπει να απαντήσει στα αιτήματα τους μέχρι τη Δευτέρα 30 Ιανουαρίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συνεργάτες της εταιρείας αφήνουν να εννοηθεί ότι η διοίκηση χρησιμοποιεί διαφορετική πολιτική στην προμηθειακή της πολιτική. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Νεότερη Παλαιότερη