ΤΕΛ. ΝΕΑ
11 Απριλίου 2017

ΔΕΗ: Ποιές εταιρείες διεκδικούν τη διαφημιστική δαπάνη των 2,5 εκατομμυρίων ευρώ

Τρεις διαφημιστικές εταιρείες/σχήματα συμμετέχουν στο spec της ΔΕΗ διεκδικώντας την «Παροχή επικοινωνιακών και διαφημιστικών υπηρεσιών».

Το διαφημιστικό budget είναι ύψους 2,5 εκατομμυρίων ευρώ για ένα έτος, με δικαίωμα παράτασης για ένα επιπλέον έτος.

Πρόκειται για την Bold Οgilvy (με υπεργολάβο τη Mindshare), την Initiative (με υπεργολάβο την Choose) και την Tempo OMD σε σύμπραξη με την Admine. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->