Με την Τελετή Απονομής, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 28 Ιανουαρίου 2015 στο Ίδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης» κορυφώθηκε η δεύτερη διοργάνωση των Corporate Affairs Excellence Awards, την παρουσίαση των οποίων έκαναν οι δημοσιογράφοι κ. Αλεξάνδρα Γκίτση και κ. Κωστής Χριστοδούλου.
Τα Βραβεία αυτά προκηρύχθηκαν από τον Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της ΕΕΔΕ, σε μια προσπάθεια ενθάρρυνσης και έμπρακτης στήριξης σε διαρκή βάση όλων όσοι απασχολούνται και δραστηριοποιούνται στο χώρο των Εταιρικών Υποθέσεων, οριοθετώντας το πλαίσιο μέσω του οποίου εντοπίζονται, αναδεικνύονται, δημοσιοποιούνται και επιβραβεύονται επιτυχημένες πρακτικές, εργαλεία και εφαρμογές, οι οποίες προσθέτουν αξία στη λειτουργία και στα αποτελέσματα των επιχειρήσεων και αποτελούν πρακτικές προς μίμηση στη λειτουργία Εταιρικών Υποθέσεων στην Ελλάδα.
Οι υποψηφιότητες για τα Corporate Affairs Excellence Awards 2015 αφορούσαν δράσεις που διενεργήθηκαν και ολοκληρώθηκαν, είτε πλήρως είτε πιλοτικά, από το 2012 μέχρι το 2014. Οι κατηγορίες στις οποίες διαγωνίσθηκαν και τα βραβεία που απέσπασαν οι επιχειρήσεις είναι οι ακόλουθες:
Για την Εταιρική Επικοινωνία απονεμήθηκαν από τον κ. Κωνσταντίνο Λαμπρινόπουλο, Πρόεδρο Δ.Σ. της ΕΕΔΕ δύο βραβεία στην Cosmote για τη δράση «Ο κόσμος μας εσύ. Στηρίζουμε τις ακριτικές περιοχές» και στα Ελληνικά Πετρέλαια για τη δράση «Ανοίγοντας το Δρόμο προς την Εξωστρέφεια - Η διεύρυνση των καναλιών επικοινωνίας από και προς το εξωτερικό περιβάλλον». Για λογαριασμό της Cosmote το βραβείο παρέλαβε η κ. Χριστίνα Αγγελή, Brand Manager της εταιρείας. Πάροχος ήταν η Bold Ogilvy & Ogilvy Action, για λογαριασμό της οποίας παρέλαβε το βραβείο η κ. Δώρα Κακαβά, Account Supervisor. Από πλευράς Ελληνικών Πετρελαίων το βραβείο παρέλαβε ο κ. Γεράσιμος Στανίτσας, Διευθυντής Επικοινωνίας του Ομίλου. Το βραβείο αυτό επιβραβεύει καμπάνιες εταιρικής/κλαδικής επικοινωνίας για την προώθηση του εταιρικού οράματος ή του επιχειρηματικού ή κλαδικού σκοπού ενημερώνοντας και αφυπνίζοντας την κοινή γνώμη, ενδυναμώνοντας παράλληλα της φήμη του οργανισμού ή και συμβάλλοντας στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων.
Στην κατηγορία Εταιρία & Συμμέτοχοι βραβεύθηκε από τον κ. Άκη Σκέρτσο, Γενικό Διευθυντή του ΣΕΒ ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών για τη δράση «i-mind». Το βραβείο παρέλαβε ο κ. Παναγιώτης Παπαδημητρίου, Διευθυντής Εταιρικής Ποιότητας. Το βραβείο αφορά συνολικό πρόγραμμα που υποστηρίζει την προσέκλυση, τον ανοικτό διάλογο ή την ενίσχυση σχέσεων με ένα, μερικά ή όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (συνεργάτες, καταναλωτές, τοπικές κοινότητες, ΜΚΟ κ.λπ) και προϋποθέτει ολοκληρωμένη χαρτογράφηση συμμετόχων (Stakeholder mapping).
Στην κατηγορία Εσωτερική Επικοινωνία απονεμήθηκαν από τον κ. Βασίλη Λώλα, Πρόεδρο της Δ.Ε. του ΤΕΥΠ δύο βραβεία στην ΑΒ Βασιλόπουλος για την ενέργεια Εθελοντισμού Εργαζομένων της εταιρείας και στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος για φάσμα δράσεων Εσωτερικής Επικοινωνίας στην Τράπεζα. Το βραβείο για την ΑΒ Βασιλόπουλος παρέλαβε η κ. Αλεξία Μαχαίρα, Υπεύθυνη Επικοινωνίας & ΕΚΕ και για λογαριασμό του παρόχου, που ήταν η Sprint Integrated Communications ο κ. Παναγιώτης Χόνδρος, Account Executive. Το βραβείο αυτής της κατηγορίας αφορούσε στην ανάπτυξη προγράμματος ή δράσης, εργαλείων, καμπάνιας για την προώθηση εταιρικών στόχων ή δράσεων στους εργαζομένους καθώς και την ενεργό συμμετοχή τους.
Για την Έμμεση Επικοινωνία Προϊόντος βραβεύθηκε από τον κ. Μανόλη Παπαπολυζο, Πρόεδρο Δ.Σ. της ΕΔΕΕ η Diageo Hellas SA για τη δράση «Johny Walker & Sons Voyager». Το βραβείο παρέλαβε η κ. Αναστασία Αγγελή, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και για τον πάροχο Advocate/Burson-Marsteller οι κ. Αλέξανδρος Μαγγίνας, Associate και Μάριος Κούμπας, Client Executive της εταιρείας. Το βραβείο αφορούσε στην ανάπτυξη προγράμματος, δράσης, εκδήλωσης ή καμπάνιας για την προώθηση ενός προϊόντος.
Για τη κατηγορία Καλύτερη Χρήση των Social Media βραβεύθηκε από την κ. Αλεξάνδρα Πάλλη, Αντιπρόεδρο του EuroCommerce η Τράπεζα Eurobank Εργασίας Α.Ε. για τον Διαγωνισμό «Η Ελλάδα Καινοτομεί». Το βραβείο παρέλαβε η κ. Μάρθα Κεσίσογλου, Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας, Wholesales Banking της Τράπεζας και αφορούσε καμπάνια που χρησιμοποίησε αποτελεσματικά τα social media για να ενημερώσει και επηρεάσει τα επιθυμητά κοινά στόχο, επιτυγχάνοντας τους στόχους που είχε θέσει ο οργανισμός.
Για τις Σχέσεις με τα ΜΜΕ βραβεύθηκαν από τον κ. Κωνσταντίνο Λαμπρινόπουλο, Πρόεδρο Δ.Σ. της ΕΕΔΕ οι εταιρείες Μαρινόπουλος Α.Ε. για τη Διαχείριση Σχέσεων με τα ΜΜΕ και Abbvie Φαρμακευτική Α.Ε. για τη δράση «Abbvie Greece Survivalkit». Από πλευράς Μαρινόπουλου το βραβείο παρέλαβε η κ. Αγγελική Μοτσάκου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Εταιρικής Υπευθυνότητας και από πλευράς παρόχου η κ. Δήμητρα Δασκαλάκη Υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας της Weber Shandwick. Για λογαριασμό της Abbvie το βραβείο παρέλαβε η κ. Άντζελα Βερναδάκη, External Relations & Market Access Director της εταιρείας και από πλευράς παρόχων η κ. Ιωάννα Μακρή, Junior Account Manager της Stratacom A.E. και Βασιλική Καραγεωργίου, Account Manager, της Perception. Το βραβείο αφορούσε πρόγραμμα ή σειρά δράσεων που σχεδιάστηκαν για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των στελεχών των ΜΜΕ και να τους κινητοποιήσουν θετικά, ώστε με τη σειρά τους να συμβάλλουν στη διαμόρφωση θετικής γνώμης για μια υπηρεσία, προϊόν ή οργανισμό στο ευρύ κοινό.
Στην κατηγορία Πρόγραμμα/Δράση ΕΚΕ βραβεύθηκε από την κ. Μαρία Αλεξίου, Πρόεδρο Δ.Σ. του Ελληνικού Δικτύου για την ΕΚΕ η Τράπεζα Eurobank Εργασίας Α.Ε. για τη δράση «egg - enter•grow•go». Το βραβείο παρέλαβε η κ. Εύη Ιωαννίδου, Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων της Τράπεζας. Το βραβείο αυτό αφορά σε δράσεις που εντάσσονται σε μια γενική στρατηγική ΕΚΕ οι οποίες σχετίζονται άρρηκτα με τη συσχέτιση της σημασίας της ΕΚΕ τόσο με τις ανάγκες της εταιρείας όσο και με τις προσδοκίες των διαφόρων ομάδων συμμετόχων που επηρεάζονται. Με αυτό το βραβείο, το ΤΕΥΠ επιθυμεί να αναγνωρίσει εκείνα τα προγράμματα ΕΚΕ που έχουν πραγματικό και μετρήσιμο όφελος για τη βιωσιμότητα μιας εταιρείας.
Για το Πρόγραμμα Χαμηλού Κόστους που αφορούσε καμπάνια που αναπτύχθηκε για την επίτευξη σημαντικών επιχειρησιακών στόχων με κόστος χαμηλότερο από 5.000 ευρώ, βραβεύθηκε από τον κ. Νίκο Μπιλίρη, Αντιπρόεδρο Δ.Σ. της ΕΕΔΕ η Interamerican για το πρόγραμμα «Προσωπική Βοήθεια & Πρωτοβάθμια Υγεία». Το βραβείο παρέλαβε ο κ. Γιάννης Ρούντος, Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων & Κοινωνικής Υπευθυνότητας του Ομίλου.
Ειδικές Διακρίσεις απονεμήθηκαν από τον κ. Κωνσταντίνο Λαμπρινόπουλο, Πρόεδρο Δ.Σ. της ΕΕΔΕ για την Καλύτερη Χρήση Δεικτών Επίδοσης (KPIs) στις εταιρείες Ελληνικά Πετρέλαια για τη δράση «Ανοίγοντας το Δρόμο προς την εξωστρέφεια - Η διεύρυνση των καναλιών επικοινωνίας από και προς το εξωτερικό περιβάλλον» και Wind Ελλάς Τηλεπικοινωνίες για τη δράση «Run Greece, Ένας Αγώνας για όλους σε όλη την Ελλάδα». Για τα Ελληνικά Πετρέλαια τη διάκριση παρέλαβε η κ. Σίλια Αθανασοπούλου, εκ μέρους της Διεύθυνσης Επικοινωνίας του Ομίλου. Από πλευράς Wind τη διάκριση παρέλαβε ο κ. Γιώργος Τσαπρούνης, Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της εταιρείας και για λογαριασμό της εταιρείας παρόχου ο κ. Αριστοτέλης Τρυφωνόπουλος, Executive Director της West S.A. Πρόκειται για μια ειδική κατηγορία, οι νικητές της οποίας προκύπτουν έπειτα από εισήγηση της πρωτοβάθμιας επιτροπής αξιολόγησης με βάση τα στοιχεία αποτελεσματικότητας, τους δείκτες μέτρησης και αξιολόγησης των προγραμμάτων/δράσεων/καμπανιών που έχουν παραθέσει οι υποψήφιοι στην περιγραφή όλων των κατηγοριών στις οποίες έχουν κατατεθεί υποψηφιότητες. Την τελική απόφαση λαμβάνει η δευτεροβάθμια επιτροπή αξιολόγησης.
Ειδικές Διακρίσεις απονεμήθηκαν επίσης από τον κ. Βασίλη Λώλα, Πρόεδρο της Δ.Ε. του ΤΕΥΠ για την Καινοτομία στην Επικοινωνία στις εταιρείες Γέφυρα Α.Ε. για τη δράση «Μέσα στην Κοινωνία-Από την κοινωνία-Για την Κοινωνία», Nestle Ελλάς για τη δράση «Nestle needs Youth» και Vodafone για το «Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής Vodafone σε 100 περιοχές σε όλη της Ελλάδα». Το βραβείο αυτό αναγνωρίζει την καινοτομία στις δράσεις επικοινωνίας, με τρόπο ώστε το βραβευόμενο πρόγραμμα να λειτουργεί ως υπόδειγμα στην αγορά και να εισάγει νέα τεχνογνωσία. Πρόκειται για μια ακόμα ειδική κατηγορία, οι νικητές της οποίας προκύπτουν έπειτα από εισήγηση της πρωτοβάθμιας επιτροπής αξιολόγησης. Την τελική απόφαση λαμβάνει η δευτεροβάθμια επιτροπή αξιολόγησης. Τις διακρίσεις παρέλαβαν για τη Γέφυρα η κ. Γεωργία Καλαφάτη, Εκπρόσωπος της Διεύθυνσης Εταιρικής Επικοινωνίας & Αειφόρου Ανάπτυξης, για τη Nestle η κ. Αγγελική Παπαδοπούλου, Corporate Affairs Manager και για τη Vodafone η κ. Σπυριδούλα Σταματοπούλου, Υπεύθυνη Προγράμματος Τηλεϊατρικής.
<-- Κάνοντας Like στη σελίδα μας στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα
Τα Βραβεία αυτά προκηρύχθηκαν από τον Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της ΕΕΔΕ, σε μια προσπάθεια ενθάρρυνσης και έμπρακτης στήριξης σε διαρκή βάση όλων όσοι απασχολούνται και δραστηριοποιούνται στο χώρο των Εταιρικών Υποθέσεων, οριοθετώντας το πλαίσιο μέσω του οποίου εντοπίζονται, αναδεικνύονται, δημοσιοποιούνται και επιβραβεύονται επιτυχημένες πρακτικές, εργαλεία και εφαρμογές, οι οποίες προσθέτουν αξία στη λειτουργία και στα αποτελέσματα των επιχειρήσεων και αποτελούν πρακτικές προς μίμηση στη λειτουργία Εταιρικών Υποθέσεων στην Ελλάδα.
Οι υποψηφιότητες για τα Corporate Affairs Excellence Awards 2015 αφορούσαν δράσεις που διενεργήθηκαν και ολοκληρώθηκαν, είτε πλήρως είτε πιλοτικά, από το 2012 μέχρι το 2014. Οι κατηγορίες στις οποίες διαγωνίσθηκαν και τα βραβεία που απέσπασαν οι επιχειρήσεις είναι οι ακόλουθες:
Για την Εταιρική Επικοινωνία απονεμήθηκαν από τον κ. Κωνσταντίνο Λαμπρινόπουλο, Πρόεδρο Δ.Σ. της ΕΕΔΕ δύο βραβεία στην Cosmote για τη δράση «Ο κόσμος μας εσύ. Στηρίζουμε τις ακριτικές περιοχές» και στα Ελληνικά Πετρέλαια για τη δράση «Ανοίγοντας το Δρόμο προς την Εξωστρέφεια - Η διεύρυνση των καναλιών επικοινωνίας από και προς το εξωτερικό περιβάλλον». Για λογαριασμό της Cosmote το βραβείο παρέλαβε η κ. Χριστίνα Αγγελή, Brand Manager της εταιρείας. Πάροχος ήταν η Bold Ogilvy & Ogilvy Action, για λογαριασμό της οποίας παρέλαβε το βραβείο η κ. Δώρα Κακαβά, Account Supervisor. Από πλευράς Ελληνικών Πετρελαίων το βραβείο παρέλαβε ο κ. Γεράσιμος Στανίτσας, Διευθυντής Επικοινωνίας του Ομίλου. Το βραβείο αυτό επιβραβεύει καμπάνιες εταιρικής/κλαδικής επικοινωνίας για την προώθηση του εταιρικού οράματος ή του επιχειρηματικού ή κλαδικού σκοπού ενημερώνοντας και αφυπνίζοντας την κοινή γνώμη, ενδυναμώνοντας παράλληλα της φήμη του οργανισμού ή και συμβάλλοντας στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων.
Στην κατηγορία Εταιρία & Συμμέτοχοι βραβεύθηκε από τον κ. Άκη Σκέρτσο, Γενικό Διευθυντή του ΣΕΒ ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών για τη δράση «i-mind». Το βραβείο παρέλαβε ο κ. Παναγιώτης Παπαδημητρίου, Διευθυντής Εταιρικής Ποιότητας. Το βραβείο αφορά συνολικό πρόγραμμα που υποστηρίζει την προσέκλυση, τον ανοικτό διάλογο ή την ενίσχυση σχέσεων με ένα, μερικά ή όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (συνεργάτες, καταναλωτές, τοπικές κοινότητες, ΜΚΟ κ.λπ) και προϋποθέτει ολοκληρωμένη χαρτογράφηση συμμετόχων (Stakeholder mapping).
Στην κατηγορία Εσωτερική Επικοινωνία απονεμήθηκαν από τον κ. Βασίλη Λώλα, Πρόεδρο της Δ.Ε. του ΤΕΥΠ δύο βραβεία στην ΑΒ Βασιλόπουλος για την ενέργεια Εθελοντισμού Εργαζομένων της εταιρείας και στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος για φάσμα δράσεων Εσωτερικής Επικοινωνίας στην Τράπεζα. Το βραβείο για την ΑΒ Βασιλόπουλος παρέλαβε η κ. Αλεξία Μαχαίρα, Υπεύθυνη Επικοινωνίας & ΕΚΕ και για λογαριασμό του παρόχου, που ήταν η Sprint Integrated Communications ο κ. Παναγιώτης Χόνδρος, Account Executive. Το βραβείο αυτής της κατηγορίας αφορούσε στην ανάπτυξη προγράμματος ή δράσης, εργαλείων, καμπάνιας για την προώθηση εταιρικών στόχων ή δράσεων στους εργαζομένους καθώς και την ενεργό συμμετοχή τους.
Για την Έμμεση Επικοινωνία Προϊόντος βραβεύθηκε από τον κ. Μανόλη Παπαπολυζο, Πρόεδρο Δ.Σ. της ΕΔΕΕ η Diageo Hellas SA για τη δράση «Johny Walker & Sons Voyager». Το βραβείο παρέλαβε η κ. Αναστασία Αγγελή, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και για τον πάροχο Advocate/Burson-Marsteller οι κ. Αλέξανδρος Μαγγίνας, Associate και Μάριος Κούμπας, Client Executive της εταιρείας. Το βραβείο αφορούσε στην ανάπτυξη προγράμματος, δράσης, εκδήλωσης ή καμπάνιας για την προώθηση ενός προϊόντος.
Για τη κατηγορία Καλύτερη Χρήση των Social Media βραβεύθηκε από την κ. Αλεξάνδρα Πάλλη, Αντιπρόεδρο του EuroCommerce η Τράπεζα Eurobank Εργασίας Α.Ε. για τον Διαγωνισμό «Η Ελλάδα Καινοτομεί». Το βραβείο παρέλαβε η κ. Μάρθα Κεσίσογλου, Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας, Wholesales Banking της Τράπεζας και αφορούσε καμπάνια που χρησιμοποίησε αποτελεσματικά τα social media για να ενημερώσει και επηρεάσει τα επιθυμητά κοινά στόχο, επιτυγχάνοντας τους στόχους που είχε θέσει ο οργανισμός.
Για τις Σχέσεις με τα ΜΜΕ βραβεύθηκαν από τον κ. Κωνσταντίνο Λαμπρινόπουλο, Πρόεδρο Δ.Σ. της ΕΕΔΕ οι εταιρείες Μαρινόπουλος Α.Ε. για τη Διαχείριση Σχέσεων με τα ΜΜΕ και Abbvie Φαρμακευτική Α.Ε. για τη δράση «Abbvie Greece Survivalkit». Από πλευράς Μαρινόπουλου το βραβείο παρέλαβε η κ. Αγγελική Μοτσάκου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Εταιρικής Υπευθυνότητας και από πλευράς παρόχου η κ. Δήμητρα Δασκαλάκη Υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας της Weber Shandwick. Για λογαριασμό της Abbvie το βραβείο παρέλαβε η κ. Άντζελα Βερναδάκη, External Relations & Market Access Director της εταιρείας και από πλευράς παρόχων η κ. Ιωάννα Μακρή, Junior Account Manager της Stratacom A.E. και Βασιλική Καραγεωργίου, Account Manager, της Perception. Το βραβείο αφορούσε πρόγραμμα ή σειρά δράσεων που σχεδιάστηκαν για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των στελεχών των ΜΜΕ και να τους κινητοποιήσουν θετικά, ώστε με τη σειρά τους να συμβάλλουν στη διαμόρφωση θετικής γνώμης για μια υπηρεσία, προϊόν ή οργανισμό στο ευρύ κοινό.
Στην κατηγορία Πρόγραμμα/Δράση ΕΚΕ βραβεύθηκε από την κ. Μαρία Αλεξίου, Πρόεδρο Δ.Σ. του Ελληνικού Δικτύου για την ΕΚΕ η Τράπεζα Eurobank Εργασίας Α.Ε. για τη δράση «egg - enter•grow•go». Το βραβείο παρέλαβε η κ. Εύη Ιωαννίδου, Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων της Τράπεζας. Το βραβείο αυτό αφορά σε δράσεις που εντάσσονται σε μια γενική στρατηγική ΕΚΕ οι οποίες σχετίζονται άρρηκτα με τη συσχέτιση της σημασίας της ΕΚΕ τόσο με τις ανάγκες της εταιρείας όσο και με τις προσδοκίες των διαφόρων ομάδων συμμετόχων που επηρεάζονται. Με αυτό το βραβείο, το ΤΕΥΠ επιθυμεί να αναγνωρίσει εκείνα τα προγράμματα ΕΚΕ που έχουν πραγματικό και μετρήσιμο όφελος για τη βιωσιμότητα μιας εταιρείας.
Για το Πρόγραμμα Χαμηλού Κόστους που αφορούσε καμπάνια που αναπτύχθηκε για την επίτευξη σημαντικών επιχειρησιακών στόχων με κόστος χαμηλότερο από 5.000 ευρώ, βραβεύθηκε από τον κ. Νίκο Μπιλίρη, Αντιπρόεδρο Δ.Σ. της ΕΕΔΕ η Interamerican για το πρόγραμμα «Προσωπική Βοήθεια & Πρωτοβάθμια Υγεία». Το βραβείο παρέλαβε ο κ. Γιάννης Ρούντος, Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων & Κοινωνικής Υπευθυνότητας του Ομίλου.
Ειδικές Διακρίσεις απονεμήθηκαν από τον κ. Κωνσταντίνο Λαμπρινόπουλο, Πρόεδρο Δ.Σ. της ΕΕΔΕ για την Καλύτερη Χρήση Δεικτών Επίδοσης (KPIs) στις εταιρείες Ελληνικά Πετρέλαια για τη δράση «Ανοίγοντας το Δρόμο προς την εξωστρέφεια - Η διεύρυνση των καναλιών επικοινωνίας από και προς το εξωτερικό περιβάλλον» και Wind Ελλάς Τηλεπικοινωνίες για τη δράση «Run Greece, Ένας Αγώνας για όλους σε όλη την Ελλάδα». Για τα Ελληνικά Πετρέλαια τη διάκριση παρέλαβε η κ. Σίλια Αθανασοπούλου, εκ μέρους της Διεύθυνσης Επικοινωνίας του Ομίλου. Από πλευράς Wind τη διάκριση παρέλαβε ο κ. Γιώργος Τσαπρούνης, Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της εταιρείας και για λογαριασμό της εταιρείας παρόχου ο κ. Αριστοτέλης Τρυφωνόπουλος, Executive Director της West S.A. Πρόκειται για μια ειδική κατηγορία, οι νικητές της οποίας προκύπτουν έπειτα από εισήγηση της πρωτοβάθμιας επιτροπής αξιολόγησης με βάση τα στοιχεία αποτελεσματικότητας, τους δείκτες μέτρησης και αξιολόγησης των προγραμμάτων/δράσεων/καμπανιών που έχουν παραθέσει οι υποψήφιοι στην περιγραφή όλων των κατηγοριών στις οποίες έχουν κατατεθεί υποψηφιότητες. Την τελική απόφαση λαμβάνει η δευτεροβάθμια επιτροπή αξιολόγησης.
Ειδικές Διακρίσεις απονεμήθηκαν επίσης από τον κ. Βασίλη Λώλα, Πρόεδρο της Δ.Ε. του ΤΕΥΠ για την Καινοτομία στην Επικοινωνία στις εταιρείες Γέφυρα Α.Ε. για τη δράση «Μέσα στην Κοινωνία-Από την κοινωνία-Για την Κοινωνία», Nestle Ελλάς για τη δράση «Nestle needs Youth» και Vodafone για το «Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής Vodafone σε 100 περιοχές σε όλη της Ελλάδα». Το βραβείο αυτό αναγνωρίζει την καινοτομία στις δράσεις επικοινωνίας, με τρόπο ώστε το βραβευόμενο πρόγραμμα να λειτουργεί ως υπόδειγμα στην αγορά και να εισάγει νέα τεχνογνωσία. Πρόκειται για μια ακόμα ειδική κατηγορία, οι νικητές της οποίας προκύπτουν έπειτα από εισήγηση της πρωτοβάθμιας επιτροπής αξιολόγησης. Την τελική απόφαση λαμβάνει η δευτεροβάθμια επιτροπή αξιολόγησης. Τις διακρίσεις παρέλαβαν για τη Γέφυρα η κ. Γεωργία Καλαφάτη, Εκπρόσωπος της Διεύθυνσης Εταιρικής Επικοινωνίας & Αειφόρου Ανάπτυξης, για τη Nestle η κ. Αγγελική Παπαδοπούλου, Corporate Affairs Manager και για τη Vodafone η κ. Σπυριδούλα Σταματοπούλου, Υπεύθυνη Προγράμματος Τηλεϊατρικής.