Η νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Hyundai Merchant Marine (HMM) προχώρησε σε συμφωνία για μείωση των τιμών των ναύλων με τους περισσότερους συνεργάτες της, αναφέρουν τοπικά μέσα ενημέρωσης της Νοτίου Κορέας. Δημοσιεύματα υποστηρίζουν ότι έχει καταλήξει σε συμφωνία με 21 εφοπλιστές, μεταξύ των οποίων και ορισμένοι Έλληνες, όπως ο Γιάννης Κούστας, ιδιοκτήτης της Danaos Corporation.
Η ναυτιλιακή εταιρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Ν. Κορέας αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα και μετά από διαπραγματεύσεις κατόρθωσε να πετύχει μείωση του κόστους της με 21 από τις 22 εταιρίες που ναυλώνουν τα πλοία τους σε αυτήν, αναφέρει δημοσίευμα της τοπικής εφημερίδας Chosun Ilbo.
Ανάμεσα στις εταιρίες που κατέληξαν σε συμφωνία με την ΗΜΜ περιλαμβάνεται και η Danaos Corporation του Έλληνα εφοπλιστή Γιάννη Κούστα, αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για τους όρους της συμφωνίας. Εκτός από τη Danaos, δύο ακόμη ναυτιλιακές Ελλήνων εφοπλιστών συνεργάζονται με την ΗΜΜ και συζητούν για τις τιμές των ναύλων τους. Πρόκειται για την Capital Product Partners του Ευάγγελου Μαρινάκη και τη Navios Maritime Partners της Αγγελικής Φράγκου.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της Chosun Ilbo, η ΗΜΜ βρίσκεται σε συζητήσεις και με την εταιρία Zodiac προκειμένου να καταλήξει σε νέα συμφωνία.
Με βάση την οικονομική ρυθμιστική αρχή της Νοτίου Κορέας, η διορία για τις διαπραγματεύσεις και την οριστικοποίηση των τιμών των ναύλων, λήγει στα μέσα Μαίου.
Η ΗΜΜ, που ανακοίνωσε λειτουργικές ζημιές 222 εκατ. δολαρίων το 2015, κινδυνεύει να καταλήξει στη μεγαλύτερη υπόθεση χρεοκοπίας που έχει σημειωθεί ποτέ στον χώρο των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, αν δεν κατορθώσει να ξεπεράσει τις οικονομικές της δυσκολίες, αναφέρουν αναλυτές της Alphaliner.
Σημειώνεται ότι εκτός από την ΗΜΜ και η ομοειδής εταιρία Hanjin Shipping της Ν. Κορέας αναζητά λύση στα σημαντικά οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει, ενώ αρκετοί είναι οι εφοπλιστές που έχουν έκθεση και σε αυτή τη ναυτιλιακή.
mononews.gr
Η ναυτιλιακή εταιρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Ν. Κορέας αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα και μετά από διαπραγματεύσεις κατόρθωσε να πετύχει μείωση του κόστους της με 21 από τις 22 εταιρίες που ναυλώνουν τα πλοία τους σε αυτήν, αναφέρει δημοσίευμα της τοπικής εφημερίδας Chosun Ilbo.
Ανάμεσα στις εταιρίες που κατέληξαν σε συμφωνία με την ΗΜΜ περιλαμβάνεται και η Danaos Corporation του Έλληνα εφοπλιστή Γιάννη Κούστα, αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για τους όρους της συμφωνίας. Εκτός από τη Danaos, δύο ακόμη ναυτιλιακές Ελλήνων εφοπλιστών συνεργάζονται με την ΗΜΜ και συζητούν για τις τιμές των ναύλων τους. Πρόκειται για την Capital Product Partners του Ευάγγελου Μαρινάκη και τη Navios Maritime Partners της Αγγελικής Φράγκου.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της Chosun Ilbo, η ΗΜΜ βρίσκεται σε συζητήσεις και με την εταιρία Zodiac προκειμένου να καταλήξει σε νέα συμφωνία.
Με βάση την οικονομική ρυθμιστική αρχή της Νοτίου Κορέας, η διορία για τις διαπραγματεύσεις και την οριστικοποίηση των τιμών των ναύλων, λήγει στα μέσα Μαίου.
Η ΗΜΜ, που ανακοίνωσε λειτουργικές ζημιές 222 εκατ. δολαρίων το 2015, κινδυνεύει να καταλήξει στη μεγαλύτερη υπόθεση χρεοκοπίας που έχει σημειωθεί ποτέ στον χώρο των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, αν δεν κατορθώσει να ξεπεράσει τις οικονομικές της δυσκολίες, αναφέρουν αναλυτές της Alphaliner.
Σημειώνεται ότι εκτός από την ΗΜΜ και η ομοειδής εταιρία Hanjin Shipping της Ν. Κορέας αναζητά λύση στα σημαντικά οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει, ενώ αρκετοί είναι οι εφοπλιστές που έχουν έκθεση και σε αυτή τη ναυτιλιακή.
mononews.gr