Σύμφωνα με ανακοίνωση που αναρτήθηκε σε site του αντιεξουσιαστικού χώρου έχει σημάνει συναγερμός στις αρχές. Το κείμενο αυτό αναφέρει ότι ομάδα αγνώστων δηλητηρίασε σκοπίμως τρόφιμα γνωστών εταιρειών με χλωρίνη και υδροχλωρικό οξύ τα οποία θα επανατοποθετήσει στα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της αστυνομίας την υπόθεση έχει αναλάβει η αντιτρομοκρατική και από τις αστυνομικές Αρχές ενημερώθηκε αμέσως ο Ε.Φ.Ε.Τ. και οι εταιρείες που αναφέρονται στο κείμενο. Η αντίδραση των εταιρειών ήταν άμεση και η Coca Cola/ Unilever/ Nestle έχουν εκδώσει ανακοινώσεις ότι αποσύρουν τα προϊόντα που αναφέρονται στην προκήρυξη από την αγορά. Την ευθύνη για όλα αυτά αναλαμβάνει η οργάνωση «Πράσινη Νέμεσις».
Η οργάνωση αναφέρει:
"Προϊόντα των μεγαλοεταιρειών Coca Cola, Nestle, Unilever και ΔΕΛΤΑ (αναλυτικότερα αναφέρονται παρακάτω) έχουν δηλητηριαστεί με χλωρίνη και υδροχλωρικό οξύ. Για ένα διάστημα, το οποιο δε θα αποκαλύψουμε καθώς δε θέλουμε να αποσυρθούν μερικώς οι παρτίδες που κυκλοφορούν, απαλλοτριώσαμε από γνωστές αλυσίδες super market σε όλη την Αττική τα προϊόντα αυτά.
Η σάλτσα για Ceasar σαλάτες τις Hellmans (που ανήκει στην Unilever) ήταν αρκετά εύκολη. Απλά τραβήξαμε το καπάκι με δύναμη, χωρίς να ξεσφραγιστει, αφαιρέσαμε 10mL του προϊόντος και προσθέσαμε 10mL χλωρίνη. Ανακινήσαμε, και το προϊόν δεν παρουσιάζει καμια εμφανή αλλοίωση.
Για το ''Φρέσκο γάλα'' της ΔΕΛΤΑ ήταν επίσης απλή η διαδικασία. Το μονο που χρειάστηκε ήταν να εμβολίσουμε μια σύριγγα στο πάνω μέρος της συσκευασίας, να γείρουμε τη συσκευασία, να αφαιρέσουμε 20mL του προϊόντος και να γεμίσουμε με 20mL υδροχλωρικό οξύ (HCl). ξαναπιεσαμε το χαρτόνι για να σιγουρευτούμε ότι δε στάζει και βεβαιωθήκαμε πως είναι σαν καινούργιο.
Για τις σάλτσες ντομάτας Pummaro (της Unilever) ακολουθήθηκε η ίδια διαδικασία με το γάλα, με τη διαφορα ότι χρειάστηκε να ανασηκώσουμε λίγο το πάνω μέρος της συσκευασίας, ώστε να τοποθετηθεί η σύριγγα, να αφαιρέσουμε 10mL προϊόν και να γεμίσουμε με 10mL υδροχλωρικό οξύ. Έπειτα απλά συγκολλήσαμε τα πλαϊνά του πάνω μέρους με λίγη κολλα σε ένα λεπτό πινέλο.
Για τα προϊόντα τις Nestle και της Coca Cola ακολουθήθηκε η εξής διαδικασία: ξεκολλήσαμε ελάχιστα την ετικέτα τους, και στο σημείο της κολλας ανοίξαμε με πυρωμένο τσιμπιδάκι πολύ λεπτή τρυπα ώστε να χωρα ισα ισα η μύτη της σύριγγας και να αφαιρέσουμε 20mL απ' τα προϊόντα, επανατοποθετώντας 20mL υδροχλωρικού οξέως. Σφραγίσαμε την τρυπα με ελαχιστη σιλικόνη και απλά ξανακολλήσαμε την ετικέτα. Δεν υπήρξε κάποια εμφανής παραμόρφωση του προϊόντος.
Καθ' όλη τη διάρκεια τις διαδικασίας φροντίσαμε ώστε να μην αφήσουμε καθόλου γενετικό υλικό που να μπορεί να μας ταυτοποιησει, και επίσης μετά το τέλος τις διαδικασίας για όλα τα προϊόντα, καθαρίστηκαν επαρκώς, για ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά.
Πιο συγκεκριμένα, απαλλοτριώθηκαν και δηλητηριάστηκαν:
-12 σάλτσες για Ceasar σαλάτες της Hellmans (Unilever)
-23 συσκευασίες σάλτσα ντομάτας Pummaro ''Κλασσική'' (Unilever)
-11 συσκευασίες σάλτσα ντομάτας Pummaro ''Πιο συμπυκνωμένη'' (Unilever)
-35 συσκευασίες ''Φρέσκο γάλα'' της ΔΕΛΤΑ
-12 μπουκάλια Nestea ροδάκινο, της Nestle
-10 μπουκάλια Nestea λεμόνι, της Nestle
-29 μπουκάλια Coca Cola Light
Τα δηλητηριασμένα προϊόντα θα επανατοποθετηθούν στα ράφια μεγάλων αλυσίδων super market σε όλη την Αττική. Να είστε σίγουροι ότι δεν πρόκειται να αποτραπεί κάπως η διαδικασία επανατοποθέτησης, καθώς όπως τα απαλλοτριώσαμε έτσι και θα τα βάλουμε πίσω (μακριά από κάθα είδους ''ματια'', ηλεκτρονικά και μη). Η επανατοποθέτηση των προϊόντων θα ξεκινήσει 3 μέρες ακριβώς μετά την αποστολή του συγκεκριμένου μηνύματος (δηλαδή θα ξεκινήσει από τις 22/12/2016) και θα διαρκέσει ακριβώς 2 εβδομάδες (μέχρι τις 5/1/2017).
Επιχειρησιακή στοχοθεσία της συγκεκριμένης δράσης είναι το σαμποτάζ των παραπάνω εταιρειών μέσω της πλήρους απόσυρσης των προϊόντων τους για τις 2 αυτές εβδομάδες, καθιστώντας σαφές πως δεν αποσκοπούμε να προκαλέσουμε οποιαδήποτε ζημια σε καταναλωτές. Χτυπώντας το μαρκετιστικο προφίλ των συγκεκριμένων μεγαλοεταιρειών, επιδιώκουμε να τους προκαλέσουμε οικονομικό πλήγμα, καθώς, αν θέλουν να είναι ''ασφαλείς'' οι πελάτες τους, θα πρέπει να αποσύρουν όλες τις παρτίδες των προϊόντων που θα είναι στα ράφια για όλο το διάστημα κατά το οποιο θα διαρκέσει η δράση.
Για τη δημοσίευση του συγκεκριμένου προειδοποιητικού μηνύματος καθιστούμε υπεύθυνα τα καθεστωτικά μέσα στα οποια έχει αποσταλεί (Καθημερινή, Ζούγκλα, Bloko, Newsbeast). Σε περίπτωση μη δημοσίευσης, με ο,τι αυτό συνεπάγεται, καθαρά υπεύθυνα θα είναι πάλι τα συγκεκριμένα μέσα.
Με την ολοκλήρωση της δράσης θα δημοσιευτεί αναλυτικό κείμενο ανάληψης ευθύνης."
Ωστόσο η συγκεκριμένη ανάρτηση προκάλεσε την άμεση αντίδραση της αστυνομίας. Αξιωματικοί ανέφεραν χαρακτηριστικά πως ακριβώς το ίδιο είχε γίνει και το 2013 με αντίσοιχα επώνυμα προϊόντα και πως όσοι διαδίδουν τέτοια πράγματα θα έπρεπε να αναλογιστούν πως οποιόδηποτε πρόβλημα προκύψει στις συγκεκριμένες εταιρίες θα έχει αντίκτυπο στους εργαζόμενους.
"Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ COCA COLA/UNILEVER/NESTLE
Σε συνέχεια ανακοίνωσης της Ελληνικής Αστυνομίας αναφορικά με κείμενο που αναρτήθηκε χθες στο διαδίκτυο, το οποίο αφορά σε επαπειλούμενη επιμόλυνση συγκεκριμένων προϊόντων μας, οι εταιρίες Coca-Cola, Nestlé και Unilever ενημερώνουμε ότι, μετά από συνεννόηση με τις αρμόδιες αρχές:
Προχωρούμε άμεσα σε προληπτική απομάκρυνση των παρακάτω προϊόντων από όλα τα σημεία πώλησης στην Αττική:
o Hellmann’s Caesar Salad Dressing (πλαστικό μπουκάλι 235 ml)
o Pummaro «κλασικό» και «πιο συμπυκνωμένο» (χάρτινη συσκευασία των 500g και 520g αντίστοιχα)
o Nestea Ice Tea Ροδάκινο (500ml πλαστική φιάλη, 4Χ500 πλαστική φιάλη)
o Nestea Ice Tea Λεμόνι (500ml πλαστική φιάλη, 4Χ500 πλαστική φιάλη)
o Coca-Cola Light (500ml πλαστική φιάλη, 4Χ500 πλαστική φιάλη)
Από την πρώτη στιγμή, είμαστε σε στενή συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, καθώς η ασφάλεια των καταναλωτών μας αποτελεί πρωταρχική και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα μας.
Διατηρούμε ανοιχτή επικοινωνία με τους καταναλωτές μας στους ακόλουθους αριθμούς χωρίς χρέωση:
• Coca-Cola: 800-11-55800
• Unilever: 800-11-99099
• Νestea: 800-11-55800
Θα συνεχίσουμε να ενημερώνουμε τους καταναλωτές και κάθε ενδιαφερόμενο με νεότερες ανακοινώσεις, κατόπιν σχετικής συνεννόησης με τις αρμόδιες αρχές.
Ζητούμε την κατανόηση των καταναλωτών και των πελατών μας, οι οποίοι μας εμπιστεύονται τόσα χρόνια, για οποιαδήποτε αναστάτωση." Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Σύμφωνα με ανακοίνωση της αστυνομίας την υπόθεση έχει αναλάβει η αντιτρομοκρατική και από τις αστυνομικές Αρχές ενημερώθηκε αμέσως ο Ε.Φ.Ε.Τ. και οι εταιρείες που αναφέρονται στο κείμενο. Η αντίδραση των εταιρειών ήταν άμεση και η Coca Cola/ Unilever/ Nestle έχουν εκδώσει ανακοινώσεις ότι αποσύρουν τα προϊόντα που αναφέρονται στην προκήρυξη από την αγορά. Την ευθύνη για όλα αυτά αναλαμβάνει η οργάνωση «Πράσινη Νέμεσις».
Η οργάνωση αναφέρει:
"Προϊόντα των μεγαλοεταιρειών Coca Cola, Nestle, Unilever και ΔΕΛΤΑ (αναλυτικότερα αναφέρονται παρακάτω) έχουν δηλητηριαστεί με χλωρίνη και υδροχλωρικό οξύ. Για ένα διάστημα, το οποιο δε θα αποκαλύψουμε καθώς δε θέλουμε να αποσυρθούν μερικώς οι παρτίδες που κυκλοφορούν, απαλλοτριώσαμε από γνωστές αλυσίδες super market σε όλη την Αττική τα προϊόντα αυτά.
Η σάλτσα για Ceasar σαλάτες τις Hellmans (που ανήκει στην Unilever) ήταν αρκετά εύκολη. Απλά τραβήξαμε το καπάκι με δύναμη, χωρίς να ξεσφραγιστει, αφαιρέσαμε 10mL του προϊόντος και προσθέσαμε 10mL χλωρίνη. Ανακινήσαμε, και το προϊόν δεν παρουσιάζει καμια εμφανή αλλοίωση.
Για το ''Φρέσκο γάλα'' της ΔΕΛΤΑ ήταν επίσης απλή η διαδικασία. Το μονο που χρειάστηκε ήταν να εμβολίσουμε μια σύριγγα στο πάνω μέρος της συσκευασίας, να γείρουμε τη συσκευασία, να αφαιρέσουμε 20mL του προϊόντος και να γεμίσουμε με 20mL υδροχλωρικό οξύ (HCl). ξαναπιεσαμε το χαρτόνι για να σιγουρευτούμε ότι δε στάζει και βεβαιωθήκαμε πως είναι σαν καινούργιο.
Για τις σάλτσες ντομάτας Pummaro (της Unilever) ακολουθήθηκε η ίδια διαδικασία με το γάλα, με τη διαφορα ότι χρειάστηκε να ανασηκώσουμε λίγο το πάνω μέρος της συσκευασίας, ώστε να τοποθετηθεί η σύριγγα, να αφαιρέσουμε 10mL προϊόν και να γεμίσουμε με 10mL υδροχλωρικό οξύ. Έπειτα απλά συγκολλήσαμε τα πλαϊνά του πάνω μέρους με λίγη κολλα σε ένα λεπτό πινέλο.
Για τα προϊόντα τις Nestle και της Coca Cola ακολουθήθηκε η εξής διαδικασία: ξεκολλήσαμε ελάχιστα την ετικέτα τους, και στο σημείο της κολλας ανοίξαμε με πυρωμένο τσιμπιδάκι πολύ λεπτή τρυπα ώστε να χωρα ισα ισα η μύτη της σύριγγας και να αφαιρέσουμε 20mL απ' τα προϊόντα, επανατοποθετώντας 20mL υδροχλωρικού οξέως. Σφραγίσαμε την τρυπα με ελαχιστη σιλικόνη και απλά ξανακολλήσαμε την ετικέτα. Δεν υπήρξε κάποια εμφανής παραμόρφωση του προϊόντος.
Καθ' όλη τη διάρκεια τις διαδικασίας φροντίσαμε ώστε να μην αφήσουμε καθόλου γενετικό υλικό που να μπορεί να μας ταυτοποιησει, και επίσης μετά το τέλος τις διαδικασίας για όλα τα προϊόντα, καθαρίστηκαν επαρκώς, για ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά.
Πιο συγκεκριμένα, απαλλοτριώθηκαν και δηλητηριάστηκαν:
-12 σάλτσες για Ceasar σαλάτες της Hellmans (Unilever)
-23 συσκευασίες σάλτσα ντομάτας Pummaro ''Κλασσική'' (Unilever)
-11 συσκευασίες σάλτσα ντομάτας Pummaro ''Πιο συμπυκνωμένη'' (Unilever)
-35 συσκευασίες ''Φρέσκο γάλα'' της ΔΕΛΤΑ
-12 μπουκάλια Nestea ροδάκινο, της Nestle
-10 μπουκάλια Nestea λεμόνι, της Nestle
-29 μπουκάλια Coca Cola Light
Τα δηλητηριασμένα προϊόντα θα επανατοποθετηθούν στα ράφια μεγάλων αλυσίδων super market σε όλη την Αττική. Να είστε σίγουροι ότι δεν πρόκειται να αποτραπεί κάπως η διαδικασία επανατοποθέτησης, καθώς όπως τα απαλλοτριώσαμε έτσι και θα τα βάλουμε πίσω (μακριά από κάθα είδους ''ματια'', ηλεκτρονικά και μη). Η επανατοποθέτηση των προϊόντων θα ξεκινήσει 3 μέρες ακριβώς μετά την αποστολή του συγκεκριμένου μηνύματος (δηλαδή θα ξεκινήσει από τις 22/12/2016) και θα διαρκέσει ακριβώς 2 εβδομάδες (μέχρι τις 5/1/2017).
Επιχειρησιακή στοχοθεσία της συγκεκριμένης δράσης είναι το σαμποτάζ των παραπάνω εταιρειών μέσω της πλήρους απόσυρσης των προϊόντων τους για τις 2 αυτές εβδομάδες, καθιστώντας σαφές πως δεν αποσκοπούμε να προκαλέσουμε οποιαδήποτε ζημια σε καταναλωτές. Χτυπώντας το μαρκετιστικο προφίλ των συγκεκριμένων μεγαλοεταιρειών, επιδιώκουμε να τους προκαλέσουμε οικονομικό πλήγμα, καθώς, αν θέλουν να είναι ''ασφαλείς'' οι πελάτες τους, θα πρέπει να αποσύρουν όλες τις παρτίδες των προϊόντων που θα είναι στα ράφια για όλο το διάστημα κατά το οποιο θα διαρκέσει η δράση.
Για τη δημοσίευση του συγκεκριμένου προειδοποιητικού μηνύματος καθιστούμε υπεύθυνα τα καθεστωτικά μέσα στα οποια έχει αποσταλεί (Καθημερινή, Ζούγκλα, Bloko, Newsbeast). Σε περίπτωση μη δημοσίευσης, με ο,τι αυτό συνεπάγεται, καθαρά υπεύθυνα θα είναι πάλι τα συγκεκριμένα μέσα.
Με την ολοκλήρωση της δράσης θα δημοσιευτεί αναλυτικό κείμενο ανάληψης ευθύνης."
Ωστόσο η συγκεκριμένη ανάρτηση προκάλεσε την άμεση αντίδραση της αστυνομίας. Αξιωματικοί ανέφεραν χαρακτηριστικά πως ακριβώς το ίδιο είχε γίνει και το 2013 με αντίσοιχα επώνυμα προϊόντα και πως όσοι διαδίδουν τέτοια πράγματα θα έπρεπε να αναλογιστούν πως οποιόδηποτε πρόβλημα προκύψει στις συγκεκριμένες εταιρίες θα έχει αντίκτυπο στους εργαζόμενους.
"Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ COCA COLA/UNILEVER/NESTLE
Σε συνέχεια ανακοίνωσης της Ελληνικής Αστυνομίας αναφορικά με κείμενο που αναρτήθηκε χθες στο διαδίκτυο, το οποίο αφορά σε επαπειλούμενη επιμόλυνση συγκεκριμένων προϊόντων μας, οι εταιρίες Coca-Cola, Nestlé και Unilever ενημερώνουμε ότι, μετά από συνεννόηση με τις αρμόδιες αρχές:
Προχωρούμε άμεσα σε προληπτική απομάκρυνση των παρακάτω προϊόντων από όλα τα σημεία πώλησης στην Αττική:
o Hellmann’s Caesar Salad Dressing (πλαστικό μπουκάλι 235 ml)
o Pummaro «κλασικό» και «πιο συμπυκνωμένο» (χάρτινη συσκευασία των 500g και 520g αντίστοιχα)
o Nestea Ice Tea Ροδάκινο (500ml πλαστική φιάλη, 4Χ500 πλαστική φιάλη)
o Nestea Ice Tea Λεμόνι (500ml πλαστική φιάλη, 4Χ500 πλαστική φιάλη)
o Coca-Cola Light (500ml πλαστική φιάλη, 4Χ500 πλαστική φιάλη)
Από την πρώτη στιγμή, είμαστε σε στενή συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, καθώς η ασφάλεια των καταναλωτών μας αποτελεί πρωταρχική και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα μας.
Διατηρούμε ανοιχτή επικοινωνία με τους καταναλωτές μας στους ακόλουθους αριθμούς χωρίς χρέωση:
• Coca-Cola: 800-11-55800
• Unilever: 800-11-99099
• Νestea: 800-11-55800
Θα συνεχίσουμε να ενημερώνουμε τους καταναλωτές και κάθε ενδιαφερόμενο με νεότερες ανακοινώσεις, κατόπιν σχετικής συνεννόησης με τις αρμόδιες αρχές.
Ζητούμε την κατανόηση των καταναλωτών και των πελατών μας, οι οποίοι μας εμπιστεύονται τόσα χρόνια, για οποιαδήποτε αναστάτωση." Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->