Η γνωστή αχαϊκή εταιρεία αναψυκτικών Λουξ κατάφερε να εδραιώσει τη δεύτερη θέση στην αγορά των αναψυκτικών μετά την Coca Cola, ενώ στα προϊόντα χωρίς ζάχαρη κατέχει μερίδιο αγοράς που φθάνει στο 30%.
Η Λουξ στην περίοδο της οικονομικής κρίσης αναπτύχθηκε με ταχείς ρυθμούς σημειώνοντας άνοδο των πωλήσεων έως 60%, αλλάζοντας πλήρως το οικονομικό προφίλ της εταιρείας.
Το 2016 αναμένεται αύξηση του τζίρου στα επίπεδα του 7% φθάνοντας τα 33 εκατ. ευρώ με την κερδοφορία να κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Η Λουξ στην περίοδο της οικονομικής κρίσης αναπτύχθηκε με ταχείς ρυθμούς σημειώνοντας άνοδο των πωλήσεων έως 60%, αλλάζοντας πλήρως το οικονομικό προφίλ της εταιρείας.
Το 2016 αναμένεται αύξηση του τζίρου στα επίπεδα του 7% φθάνοντας τα 33 εκατ. ευρώ με την κερδοφορία να κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Tags:
επιχειρήσεις