Μόλις χθες ανακοινώθηκε επίσημα η εξαγορά της Taxibeat από θυγατρική της Daimler (Mercedes), τη MyTaxi.
Ο ιδρυτής του Taxibeat Νίκος Δρανδάκης με ανακοίνωσή του στο Facebook έσπευσε να αναλύσει τα επόμενα βήματα και τι πρόκειται να συμβεί στην εταιρεία από εδώ και πέρα. Αναφέρει χαρακτηριστικά:
"Ημερολόγιο κυβερνήτη, αστρικό έτος 7,1 ΜΤ
Τους τελευταίους μήνες η εταιρεία μας κατευθυνόταν προς ένα νέο γαλαξία. Από σήμερα είμαστε εκεί: η Taxibeat εντάχθηκε στην mytaxi, μέλος του ομίλου Daimler AG.
Η διαδρομή μας όλα αυτά τα χρόνια, μας έκανε στόχο εξαγοράς από τη μεγαλύτερη υπηρεσία κλήσης ταξί από κινητό σε όλη την Ευρώπη. Για να έχετε μια αίσθηση των μεγεθών, η MyTaxi έχει αυτή τη στιγμή ισχυρή παρουσία σε 9 χώρες και 50 πόλεις στην Ευρώπη με 108 χιλιάδες οδηγούς και 10 εκατομμύρια πελάτες.
Συνήθως σε τέτοια κομβικά γεγονότα το πρώτο πράγμα που κάνει κάποιος στη θέση μου είναι ευχαριστίες σε όσους συντέλεσαν σε ένα τέτοιο αποτέλεσμα. Αλλά καμία ευχαριστία δεν είναι αρκετή για όσους εργάζονται ή εργάστηκαν στην Taxibeat όλα αυτά τα χρόνια. Τρομερό ταλέντο, πολλές ώρες πολύ δημιουργικής δουλειάς και ένα πνεύμα νικητή που δύσκολα βρίσκεις.
Μεγάλες ευχαριστίες αρμόζουν και στους επενδυτές μας. Δεκάδες άνθρωποι με πολύ διαφορετικά προφίλ ο καθένας, συνεισέφεραν σε όλη αυτή τη διαδρομή χρήματα, συμβουλές, ιδέες, και συμπαράσταση όταν χρειαζόταν. Ξεχωριστές ευχαριστίες στα άλλα δύο μέλη του ΔΣ της εταιρείας μας: τον Απόαστολο Απόστολάκη που ήταν δίπλα μας όποτε χρειαζόταν και συνεισέφερε οικονομικά σε όλους ανεξαίρετα τους γύρους χρηματοδότησης της εταιρείας (ακόμα και σε δύσκολες στιγμές), και στον Barend van den Brande της Hummingdird Ventures για τις ανεκτίμητες συμβουλές και βοήθεια, αλλά και για το διεθνές perspective.
Τελευταίοι (αλλά όχι έσχατοι) όλοι οι Έλληνες που αγκάλιασαν αυτή την ιδέα: οι πελάτες που την έκαναν viral από την πρώτη μέρα, αλλά και οι χιλιάδες οδηγοί ταξί που αποφάσισαν ότι το Taxibeat είναι το δικό τους μέρος να εργαστούν και να ξεχωρίσουν ως υψηλού επιπέδου επαγγελματίες.
ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ
Όσον αφορά στην Ελληνική λειτουργία της εφαρμογής, σταδιακά θα αρχίσει μια διαδικασία τεχνολογικής ενοποίησης και σε λίγους μήνες οι Έλληνες (επιβάτες και οδηγοί) θα εξυπηρετούνται μέσω της εφαρμογής MyTaxi.
Καταλαβαίνω ότι η δύναμη της συνήθειας (μαζί με το συναίσθημα:) ) πολλές φορές δημιουργεί αντιστάσεις, αλλά η MyTaxi είναι μια εξίσου προηγμένη τεχνολογική πλατφόρμα και στους επιβάτες δεν θα λείψει σχεδόν τίποτα. Όσον αφορά στους οδηγούς, η μετάβαση θα σημαίνει ακόμα περισσότερες δουλειές - πολύ περισσότερες.
Ο βασικός λόγος γι αυτό είναι κυρίως το ότι, μέχρι τώρα σαν εταιρεία δεν στοχεύσαμε καθόλου στον εισερχόμενο τουρισμό, προτιμήσαμε να εστιάσουμε στους πολίτες της Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Στόχος της MyTaxi με αυτή την εξαγορά είναι, όλοι οι Ευρωπαίοι πολίτες να έχουν ΜΙΑ εφαρμογή να καλούν ταξί όπου κι αν ταξιδεύουν στην Ευρώπη. Αυτό σημαίνει ότι, εκατομμύρια Γερμανοί, Βρεττανοί, Ιταλοί, Ισπανοί και άλλοι πελάτες της MyTaxi που επισκέπτονται την Αθήνα θα μπορούν τώρα να καλούν ταξί από την ίδια εφαρμογή. Αυτό θα δημιουργήσει μια τεράστια διαφορά στη δουλειά που παίρνουν οι οδηγοί μας, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Οσον αφορά στην Taxibeat δεν αλλάζει τίποτα. Για να είμαι πιο ακριβής, αλλάζουν πολλά προς το καλύτερο. Η εταιρεία στη νομική της μορφή παραμένει ως έχει, κι εγώ, καθώς και όλη η ομάδα, συνεχίζουμε το έργο μας εστιάζοντας κυρίως στη Νότια Αμερική.
Το Taxibeat θα μετονομαστεί σε Beat και στόχος είναι να το κάνουμε το δημοφιλέστερο transportation app στην περιοχή. Έχοντας στη διάθεση μας περισσότερους πόρους (οικονομικούς και άλλους) η Αθήνα θα μετατραπεί σε ένα engineering hub στο οποίο θα αναπτύσσουμε την τεχνολογία πίσω από το Beat, ενώ στη Νότια Αμερική θα επεκτείνουμε τη λειτουργία μας εκμεταλλευόμενοι την τεχνογνωσία που αποκτήσαμε όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τις αποτυχίες και επιτυχίες μας.
Η ομάδα των 56 εργαζομένων της Αθήνας σήμερα, θα διπλασιαστεί μέσα στους επόμενους 10-12 μήνες, με έμφαση στο επιστημονικό προσωπικό, μηχανικούς, προγραμματιστές και designers. Θα δουλέψουμε πάνω σε νέες υπηρεσίες όπως το car pooling, automated pricing mechanism, και payment services. Θα αναπτύξουμε περαιτέρω τεχνολογίες όπως machine learning, big data infrastructure, και data science, μαζί με design αιχμής, συνδυασμένο με ruthless execution που έχει αναδειχθεί σε core value της εταιρείας μας.
Στόχος μου είναι να αξιοποιήσουμε το ταλέντο που υπάρχει ανεκμετάλλευτο στη χώρα μας, αλλά και να φέρουμε πίσω πολλά από τα σπουδαία μυαλά που χάσαμε τα προηγούμενα χρόνια λόγω της κρίσης. Μαζί με άλλες εταιρείες του χώρου μας που επίσης κάνουν πολύ σπουδαία πράγματα, θέλουμε να βοηθήσουμε την Αθήνα να ανθίσει παραγωγικά και δημιουργικά. Ας δούμε που θα μας βγάλει η νέα φάση της υπέροχης περιπέτειας του (taxi)beat.
"To explore strange new worlds; to boldly go where no one has gone before." Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Ο ιδρυτής του Taxibeat Νίκος Δρανδάκης με ανακοίνωσή του στο Facebook έσπευσε να αναλύσει τα επόμενα βήματα και τι πρόκειται να συμβεί στην εταιρεία από εδώ και πέρα. Αναφέρει χαρακτηριστικά:
"Ημερολόγιο κυβερνήτη, αστρικό έτος 7,1 ΜΤ
Τους τελευταίους μήνες η εταιρεία μας κατευθυνόταν προς ένα νέο γαλαξία. Από σήμερα είμαστε εκεί: η Taxibeat εντάχθηκε στην mytaxi, μέλος του ομίλου Daimler AG.
Η διαδρομή μας όλα αυτά τα χρόνια, μας έκανε στόχο εξαγοράς από τη μεγαλύτερη υπηρεσία κλήσης ταξί από κινητό σε όλη την Ευρώπη. Για να έχετε μια αίσθηση των μεγεθών, η MyTaxi έχει αυτή τη στιγμή ισχυρή παρουσία σε 9 χώρες και 50 πόλεις στην Ευρώπη με 108 χιλιάδες οδηγούς και 10 εκατομμύρια πελάτες.
Συνήθως σε τέτοια κομβικά γεγονότα το πρώτο πράγμα που κάνει κάποιος στη θέση μου είναι ευχαριστίες σε όσους συντέλεσαν σε ένα τέτοιο αποτέλεσμα. Αλλά καμία ευχαριστία δεν είναι αρκετή για όσους εργάζονται ή εργάστηκαν στην Taxibeat όλα αυτά τα χρόνια. Τρομερό ταλέντο, πολλές ώρες πολύ δημιουργικής δουλειάς και ένα πνεύμα νικητή που δύσκολα βρίσκεις.
Μεγάλες ευχαριστίες αρμόζουν και στους επενδυτές μας. Δεκάδες άνθρωποι με πολύ διαφορετικά προφίλ ο καθένας, συνεισέφεραν σε όλη αυτή τη διαδρομή χρήματα, συμβουλές, ιδέες, και συμπαράσταση όταν χρειαζόταν. Ξεχωριστές ευχαριστίες στα άλλα δύο μέλη του ΔΣ της εταιρείας μας: τον Απόαστολο Απόστολάκη που ήταν δίπλα μας όποτε χρειαζόταν και συνεισέφερε οικονομικά σε όλους ανεξαίρετα τους γύρους χρηματοδότησης της εταιρείας (ακόμα και σε δύσκολες στιγμές), και στον Barend van den Brande της Hummingdird Ventures για τις ανεκτίμητες συμβουλές και βοήθεια, αλλά και για το διεθνές perspective.
Τελευταίοι (αλλά όχι έσχατοι) όλοι οι Έλληνες που αγκάλιασαν αυτή την ιδέα: οι πελάτες που την έκαναν viral από την πρώτη μέρα, αλλά και οι χιλιάδες οδηγοί ταξί που αποφάσισαν ότι το Taxibeat είναι το δικό τους μέρος να εργαστούν και να ξεχωρίσουν ως υψηλού επιπέδου επαγγελματίες.
ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ
Όσον αφορά στην Ελληνική λειτουργία της εφαρμογής, σταδιακά θα αρχίσει μια διαδικασία τεχνολογικής ενοποίησης και σε λίγους μήνες οι Έλληνες (επιβάτες και οδηγοί) θα εξυπηρετούνται μέσω της εφαρμογής MyTaxi.
Καταλαβαίνω ότι η δύναμη της συνήθειας (μαζί με το συναίσθημα:) ) πολλές φορές δημιουργεί αντιστάσεις, αλλά η MyTaxi είναι μια εξίσου προηγμένη τεχνολογική πλατφόρμα και στους επιβάτες δεν θα λείψει σχεδόν τίποτα. Όσον αφορά στους οδηγούς, η μετάβαση θα σημαίνει ακόμα περισσότερες δουλειές - πολύ περισσότερες.
Ο βασικός λόγος γι αυτό είναι κυρίως το ότι, μέχρι τώρα σαν εταιρεία δεν στοχεύσαμε καθόλου στον εισερχόμενο τουρισμό, προτιμήσαμε να εστιάσουμε στους πολίτες της Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Στόχος της MyTaxi με αυτή την εξαγορά είναι, όλοι οι Ευρωπαίοι πολίτες να έχουν ΜΙΑ εφαρμογή να καλούν ταξί όπου κι αν ταξιδεύουν στην Ευρώπη. Αυτό σημαίνει ότι, εκατομμύρια Γερμανοί, Βρεττανοί, Ιταλοί, Ισπανοί και άλλοι πελάτες της MyTaxi που επισκέπτονται την Αθήνα θα μπορούν τώρα να καλούν ταξί από την ίδια εφαρμογή. Αυτό θα δημιουργήσει μια τεράστια διαφορά στη δουλειά που παίρνουν οι οδηγοί μας, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Οσον αφορά στην Taxibeat δεν αλλάζει τίποτα. Για να είμαι πιο ακριβής, αλλάζουν πολλά προς το καλύτερο. Η εταιρεία στη νομική της μορφή παραμένει ως έχει, κι εγώ, καθώς και όλη η ομάδα, συνεχίζουμε το έργο μας εστιάζοντας κυρίως στη Νότια Αμερική.
Το Taxibeat θα μετονομαστεί σε Beat και στόχος είναι να το κάνουμε το δημοφιλέστερο transportation app στην περιοχή. Έχοντας στη διάθεση μας περισσότερους πόρους (οικονομικούς και άλλους) η Αθήνα θα μετατραπεί σε ένα engineering hub στο οποίο θα αναπτύσσουμε την τεχνολογία πίσω από το Beat, ενώ στη Νότια Αμερική θα επεκτείνουμε τη λειτουργία μας εκμεταλλευόμενοι την τεχνογνωσία που αποκτήσαμε όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τις αποτυχίες και επιτυχίες μας.
Η ομάδα των 56 εργαζομένων της Αθήνας σήμερα, θα διπλασιαστεί μέσα στους επόμενους 10-12 μήνες, με έμφαση στο επιστημονικό προσωπικό, μηχανικούς, προγραμματιστές και designers. Θα δουλέψουμε πάνω σε νέες υπηρεσίες όπως το car pooling, automated pricing mechanism, και payment services. Θα αναπτύξουμε περαιτέρω τεχνολογίες όπως machine learning, big data infrastructure, και data science, μαζί με design αιχμής, συνδυασμένο με ruthless execution που έχει αναδειχθεί σε core value της εταιρείας μας.
Στόχος μου είναι να αξιοποιήσουμε το ταλέντο που υπάρχει ανεκμετάλλευτο στη χώρα μας, αλλά και να φέρουμε πίσω πολλά από τα σπουδαία μυαλά που χάσαμε τα προηγούμενα χρόνια λόγω της κρίσης. Μαζί με άλλες εταιρείες του χώρου μας που επίσης κάνουν πολύ σπουδαία πράγματα, θέλουμε να βοηθήσουμε την Αθήνα να ανθίσει παραγωγικά και δημιουργικά. Ας δούμε που θα μας βγάλει η νέα φάση της υπέροχης περιπέτειας του (taxi)beat.
"To explore strange new worlds; to boldly go where no one has gone before." Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Tags:
startup