Ο Θεόδωρος Αγγελόπουλος και ο Αριστείδης Αλαφούζος είχαν συνάψει συμφωνία για την αγορά από τον δεύτερο των δύο τελευταίων δεξαμενόπλοιων τύπου VLCC του στόλου της Metrostar, συμφερόντων Θεόδωρου Αγγελόπουλου. Η συμφωνία όμως ναυάγησε.
Ο Θεόδωρος Αγγελόπουλος πολύ σύντομα κατάφερε να βρει νέο αγοραστή, τη ναυτιλιακή Olympic Shipping and Management που ανήκει στο Ίδρυμα Ωνάση, η οποία κατάφερε να αποκτήσει τα 2 τελευταία νεότευκτα δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού πετρελαίου τύπου VLCC (αμφότερα χωρητικότητας 308.000-dwt) .Τα πλοία θα ονομαστούν Crude Med και Crude Progress, ενώ η παράδοσή τους είναι προγραμματισμένη για τον Απρίλιο και τον Ιούνιο του 2017.
Ειδικότερα, η ιστορική ελληνική ναυτιλιακή κατέβαλε στην εταιρεία του κ. Αγγελόπουλου το ποσό των 162 εκατ. δολαρίων συνολικά και για τα 2 πλοία, δηλαδή το τίμημα για το καθένα ανήλθε στα 81 εκατ. δολάρια, αναφέρει το Mononews. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Ο Θεόδωρος Αγγελόπουλος πολύ σύντομα κατάφερε να βρει νέο αγοραστή, τη ναυτιλιακή Olympic Shipping and Management που ανήκει στο Ίδρυμα Ωνάση, η οποία κατάφερε να αποκτήσει τα 2 τελευταία νεότευκτα δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού πετρελαίου τύπου VLCC (αμφότερα χωρητικότητας 308.000-dwt) .Τα πλοία θα ονομαστούν Crude Med και Crude Progress, ενώ η παράδοσή τους είναι προγραμματισμένη για τον Απρίλιο και τον Ιούνιο του 2017.
Ειδικότερα, η ιστορική ελληνική ναυτιλιακή κατέβαλε στην εταιρεία του κ. Αγγελόπουλου το ποσό των 162 εκατ. δολαρίων συνολικά και για τα 2 πλοία, δηλαδή το τίμημα για το καθένα ανήλθε στα 81 εκατ. δολάρια, αναφέρει το Mononews. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->