Trending

ΔΕΗ: αγωνίζεται οικονομικά αλλά διεξάγει διαγωνισμό για διαφήμιση ύψους 2,5 εκατομμυρίων ευρώ

Το γεγονός ότι η ΔΕΗ αγωνίζεται να σταθεί οικονομικά το έχουμε αναλύσει σε παλαιότερα άρθρα.

Παρόλα αυτά αίσθηση προκάλεσε η είδηση ότι η ΔΕΗ έχει προκηρύξει διαγωνισμό με αντικείμενο την παροχή επικοινωνιακών και διαφημιστικών υπηρεσιών.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 2.500.000 ευρώ και αφορά σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών επικοινωνίας, όπως σχεδιασμός στρατηγικού πλάνου επικοινωνίας και δημιουργικών υλικών, media planning (για offline, online και social media), χειρισμός και ανάπτυξη social media περιεχομένου, υπηρεσίες ανάπτυξης και βελτιστοποίησης digital καναλιών, σχεδιασμός λογοτύπων και εφαρμογών οπτικής ταυτότητας, ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων, merchandising και promotion, κ.α. Η σύμβαση είναι διάρκειας ενός έτους με δικαίωμα παράτασης για ένα επιπλέον έτος, ενώ η ΔΕΗ διατηρεί το δικαίωμα να αυξομειώσει τον συνολικό προϋπολογισμό σε ποσοστό +30% ως προς την αύξηση και –50% ως προς τη μείωση, βάσει των αναγκών της.

Οι υποψήφιοι ανάδοχοι θα πρέπει να προσφέρουν το σύνολο των υπηρεσιών, να είναι μέλη της ΕΔΕΕ ή αντίστοιχης επαγγελματικής ένωσης, να έχουν μέσο ετήσιο κύκλο εργασιών 3 εκατ. ευρώ για τις τρεις τελευταίες χρήσεις, με ελάχιστο όριο ετήσιου κύκλου εργασιών τα 2 εκατ. ευρώ (σε περίπτωση σύμπραξης τον όρο πρέπει να πληροί ένα μέλος της σύμπραξης), ενώ, σε περίπτωση που ο υποψήφιος ανάδοχος δραστηριοποιείται για χρονικό διάστημα μικρότερο των τριών διαχειριστικών χρήσεων, τότε ο μέσος κύκλος εργασιών θα υπολογιστεί με βάση τις χρήσεις που δραστηριοποιείται (τουλάχιστον μία). Η προθεσμία υποβολής συμμετοχών λήγει στις 5 Απριλίου 2017. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Νεότερη Παλαιότερη