Σε συζητήσεις βρίσκονται οι τρεις πόλοι της διαφημιστικής αγοράς, διαφημιζόμενοι (ΣΔΕ), διαφημιστές (ΕΔΕΕ) και καναλάρχες (ΕΙΤΗΣΕΕ), για το πώς θα προχωρήσει η δημιουργία της διαδικτυακής διαφημιστικής πλατφόρμας, όπως μας πληροφορούν οι Τυπολογίες.
Μετά τις αλλαγές στον νόμο για τη διαφήμιση με την τροπολογία του Νίκου Παππά, η δημιουργία του «Ηλεκτρονικού Συστήματος Διάθεσης Τηλεοπτικού Διαφημιστικού Χρόνου» ανατέθηκε στους φορείς της αγοράς.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι τρεις φορείς φέρονται να συμφωνούν στην από κοινού ίδρυση εταιρείας, η οποία θα αναθέσει στη συνέχεια το έργο κατασκευής και λειτουργίας της πλατφόρμας σε μια τρίτη, εξειδικευμένη εταιρεία.
Στον χώρο της διαφήμισης επικρατεί αισιοδοξία μετά τις παρεμβάσεις που έγιναν.
Η εξαφάνιση του αγγελιοσήμου φαίνεται πως απέδωσε καθώς, όπως ο ίδιος ο ΣΔΕ ανακοίνωσε, η διαφημιστική δαπάνη το 2017 αυξήθηκε κατά 3% με 4% και τους δύο πρώτους μήνες του 2018 κατά 7%.
Τα ΜΜΕ φέρονται να έχουν λάβει περί τα 550 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 270 εκατ. έχουν πάρει τα –λιγότερα πλέον– τηλεοπτικά κανάλια.
Θυμίζουμε ότι πριν από τρία χρόνια, με απαίτηση της ΕΙΤΗΣΕΕ, η εταιρεία μετρήσεων διαφήμισης Media Services σταμάτησε να δημοσιοποιεί τα στοιχεία της διαφημιστικής δαπάνης.
Στοιχεία που έχουν, ωστόσο, στη διάθεσή τους οι φορείς της αγοράς.
Η διαφημιστική πλατφόρμα, στο μεταξύ, πρέπει να αρχίσει να λειτουργεί κανονικά από τον Ιανουάριο του 2019, γι’ αυτό και υπάρχει έντονη κινητικότητα για τη σύσταση της κοινής εταιρείας.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το κόστος λειτουργίας της πλατφόρμας θα κυμανθεί από ένα έως ενάμισι εκατομμύριο ευρώ. typologies.gr Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Μετά τις αλλαγές στον νόμο για τη διαφήμιση με την τροπολογία του Νίκου Παππά, η δημιουργία του «Ηλεκτρονικού Συστήματος Διάθεσης Τηλεοπτικού Διαφημιστικού Χρόνου» ανατέθηκε στους φορείς της αγοράς.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι τρεις φορείς φέρονται να συμφωνούν στην από κοινού ίδρυση εταιρείας, η οποία θα αναθέσει στη συνέχεια το έργο κατασκευής και λειτουργίας της πλατφόρμας σε μια τρίτη, εξειδικευμένη εταιρεία.
Στον χώρο της διαφήμισης επικρατεί αισιοδοξία μετά τις παρεμβάσεις που έγιναν.
Η εξαφάνιση του αγγελιοσήμου φαίνεται πως απέδωσε καθώς, όπως ο ίδιος ο ΣΔΕ ανακοίνωσε, η διαφημιστική δαπάνη το 2017 αυξήθηκε κατά 3% με 4% και τους δύο πρώτους μήνες του 2018 κατά 7%.
Τα ΜΜΕ φέρονται να έχουν λάβει περί τα 550 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 270 εκατ. έχουν πάρει τα –λιγότερα πλέον– τηλεοπτικά κανάλια.
Θυμίζουμε ότι πριν από τρία χρόνια, με απαίτηση της ΕΙΤΗΣΕΕ, η εταιρεία μετρήσεων διαφήμισης Media Services σταμάτησε να δημοσιοποιεί τα στοιχεία της διαφημιστικής δαπάνης.
Στοιχεία που έχουν, ωστόσο, στη διάθεσή τους οι φορείς της αγοράς.
Η διαφημιστική πλατφόρμα, στο μεταξύ, πρέπει να αρχίσει να λειτουργεί κανονικά από τον Ιανουάριο του 2019, γι’ αυτό και υπάρχει έντονη κινητικότητα για τη σύσταση της κοινής εταιρείας.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το κόστος λειτουργίας της πλατφόρμας θα κυμανθεί από ένα έως ενάμισι εκατομμύριο ευρώ. typologies.gr Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->