Trending

Σε ιστορικά υψηλά η αγορά smartphones σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική

Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα βρέθηκε η αγορά smartphones στην περιοχή της Ευρώπης Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA) κατά το 1ο τρίμηνο του 2018. Μάλιστα, οι πωλήσεις ρεκόρ - σε επίπεδο αξίας - επιτεύχθηκαν παρά τη μείωση του όγκου των smartphones, που διατέθηκαν στην αγορά. 

Η επίδοση της αγοράς σε επίπεδο τεμαχίων χαρακτηρίζεται από τους αναλυτές της IDC ως ένδειξη σταθεροποίησης, ενώ η επίδοση όσον αφορά την αξία - όπως σχολιάζουν - υπερβαίνει το προηγούμενο ιστορικό υψηλό του 1ου τριμήνου του 2015. Συνολικά, σύμφωνα με τα στοιχεία της IDC, η αξία της αγοράς διαμορφώθηκε σε $29,967 δις, ενώ ο όγκος των πωλήσεων σε 86,523 εκατ. συσκευές. Για το σύνολο του 2018 στην EMEA, η IDC προβλέπει ότι η αγορά θα προσεγγίσει τα 370 εκατ. τεμάχια, ενώ η αξία της αγοράς τοποθετείται στα $120 δις.

Η αξία της αγοράς κατέκτησε ιστορικό ρεκόρ, παρά τη μείωση σε επίπεδο όγκου πωλήσεων το 1ο τρίμηνο του 2018Οι αναλυτές αποδίδουν τη μείωση των πωλήσεων smartphones - σε επίπεδο όγκου - στο γεγονός ότι η έντονη αγοραστική κινητικότητα για feature phones σε αναδυόμενες αγορές, όπως αυτή της Αφρικής, που εκδηλώθηκε το 2ο εξάμηνο του 2016, έχει αρχίσει πλέον να εξασθενεί. 

Ταυτόχρονα, αδύναμη παραμένει η αγορά και στην περιοχή της Δυτικής Ευρώπης, όπου ο όγκος των πωλήσεων “έξυπνων” κινητών, το εξεταζόμενο διάστημα, μειώθηκε στα 29,213 εκατ. συσκευές, που συνιστά πτώση κατά 8,2% σε ετήσια βάση. Στην Αφρική, το ποσοστό της μείωσης - πάντα σε επίπεδο όγκου - ήταν της τάξης του 4,4%. Στον αντίποδα, στη Μέση Ανατολή οι πωλήσεις smartphones αυξήθηκαν κατά 1,5% και στην Κεντρική Ευρώπη κατά 5,6%.


Οι κατασκευαστές
Όσον αφορά τις επιδόσεις των κορυφαίων κατασκευαστών smartphones στην περιοχή της ΕΜΕΑ, η Samsung διατήρησε την ηγετική της θέση στην αγορά. Η εταιρεία, σύμφωνα πάντα με τους αναλυτές, έχει μια σταθερή θέση στη Δυτική Ευρώπη με ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων, που ανταποκρίνεται σε μια ευρύτατη γκάμα καταναλωτικών αγαθών. 

Εν τω μεταξύ, η κατέχουσα τη δεύτερη θέση στην ΕΜΕΑ, Huawei, κερδίζει έδαφος στην Ευρώπη και δείχνει να ενισχύει έντονα τις δυνάμεις της στη Μέση Ανατολή.

Και οι δύο πρώτοι κατασκευαστές παρακολουθούν την Xiaomi, που καταλαμβάνει την τρίτη θέση της κατάταξης στην ΕΜΕΑ, να εξελίσσεται σε ένα νέο πολύ σοβαρό αντίπαλο. “Όλα τα μάτια είναι στραμμένα στην Xiaomi. 

Η κινεζική εταιρεία πέρυσι επικεντρώθηκε στη Ρωσία και σε μικρότερο βαθμό στην Ουκρανία και την Πολωνία, ενώ πλέον μετακινείται στη Δυτική Ευρώπη”, σχολιάζουν οι αναλυτές. sepe.gr Ας συνδεθούμε στο LinkedIn για να διαβάζετε πρώτοι τα άρθρα -->
Νεότερη Παλαιότερη