ΝΕΑ

7 Οκτωβρίου 2019

ΟΠΑΠ: Νέος Επικεφαλής Marketing Επικοινωνίας

Ο Γιάννης Ρόκκας αναλαμβάνει Επικεφαλής Marketing Επικοινωνίας στον ΟΠΑΠ, έχοντας τη συνολική ευθύνη για τις ομάδες Brand/Above the Line, Media Buying, Sponsorships και Below the Line.
Από τη νέα του θέση, ο Γιάννης Ρόκκας θα είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη στρατηγικών και προγραμμάτων ολοκληρωμένης εμπορικής επικοινωνίας, με απώτερο στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της δυναμικής του brand ΟΠΑΠ και των προϊόντων της εταιρείας. 
Διαθέτει επαγγελματική εμπειρία άνω των 20 ετών, έχοντας υπηρετήσει σε υψηλόβαθμες θέσεις στον διαφημιστικό και τον τραπεζικό κλάδο. Πριν την έλευση του στην ομάδα του ΟΠΑΠ, κατείχε τη θέση του Αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στην Τράπεζα Πειραιώς.

Επίσης, ο Κωστής Πάικος αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθυντή του Digital Center of Excellence, στην Ομάδα Τεχνολογίας & Digital του ΟΠΑΠ. Ο Κωστής Πάικος προέρχεται από την Eurobank, στην οποία εργάστηκε τα τελευταία 17 χρόνια και κατείχε μέχρι πρόσφατα τη θέση του Διευθυντή Digital Services & User Engagement. Στο πλαίσιο των καθηκόντων του, θα συμβάλει ενεργά στην ανάπτυξη και παροχή ψηφιακών υπηρεσιών παγκόσμιας κλάσης, τόσο εντός της εταιρείας, όσο και προς τους πελάτες του ΟΠΑΠ. marketingweek.gr Ας συνδεθούμε στο LinkedIn για να διαβάζετε πρώτοι τα άρθρα -->
ΟΠΑΠ: Νέος Επικεφαλής Marketing Επικοινωνίας
  • Comments
  • Facebook Comments
Item Reviewed: ΟΠΑΠ: Νέος Επικεφαλής Marketing Επικοινωνίας Rating: 5 Reviewed By: Admin
Top