Trending

Όμιλος Καστελόριζο: η νέα στρατηγική

Εν μέσω κρίσης ο Όμιλος Καστελόριζο του κ. Αντώνη Σταύρου συνέχισε να επενδύει και να επεκτείνει το δίκτυο των εστιατορίων του, επιστρατεύοντας τις υπηρεσίες delivery και take away.

Επένδυσε 300.000 ευρώ στο κατάστημα “Δον Μόσκιο” και τις επόμενες ημέρες ετοιμάζει εγκαίνια στο “K.Grill” στην Κηφισιά, το 15ο κατάστημα του δικτύου.

Ο «Δον Μόσκιο» αντλεί το όνομα του από την καταγωγή του ιδρυτή του Ομίλου και την ηπειρωτική διάλεκτο, σύμφωνα με την οποία το μοσχάρι αποκαλείται «μόσκιο».

Απασχολεί 30 άτομα ενώ πρόκειται ουσιαστικά για δύο καταστήματα, μαζί με το διπλανό του «k grill» που θα ξεκινήσει την λειτουργία του την επόμενη εβδομάδα.

Υπενθυμίζεται ότι εν μέσω πανδημίας ο Όμιλος είχε ανοίξει και το εστιατόριο Omnivore στο κέντρο της Αθήνας. Συνολικά πλέον αριθμεί 15 εστιατόρια και απασχολεί περίπου 400 εργαζόμενους.

Σχεδιάζει δε να επεκταθεί σε υπηρεσίες catering και να αποεπενδύσει από τον κλάδο των ιχθυοκαλλιεργειών όπου διατηρεί δραστηριότητα.

Ενδεικτικά σημείωσε ότι οι πωλήσεις της εταιρείας το 2020 ανήλθαν σε 6,7 εκατ. ευρώ από 11,7 εκατ. ευρώ το 2019 ενώ πτώση 90% σημειώθηκε στην κερδοφορία, από 1 εκατ. ευρώ το 2019 σε 200.000 ευρώ το 2020.

Πάντως τα στοιχεία για το 2021 είναι ενθαρρυντικά, καθώς στο εννεάμηνο καταγράφεται αύξηση πωλήσεων στα 6,5 εκατ. ευρώ με ναυαρχίδα το εστιατόριο “Καστελόριζο”. banks.com.gr Ας συνδεθούμε στο LinkedIn για να διαβάζετε πρώτοι τα άρθρα -->
Νεότερη Παλαιότερη