Trending

Ο Όμιλος Μαρινάκη λανσάρει τον αντίπαλο του Skroutz


  Με στόχο να δημιουργηθεί ένα νέο, ολοκληρωμένο market place, στα πρότυπα του skroutz.gr, προσεχώς αναμένεται η λειτουργία της νέας πλατφόρμας Shopflix, η οποία μπαίνει δυναμικά στον χώρο του e-commerce. Λανσάρεται από εταιρεία συμφερόντων του Ομίλου Μαρινάκη.

Οι συνθήκες είναι ιδανικές, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει γίνει συνήθεια για τους Έλληνες, κυρίως από την περίοδο της covid-19 κι έπειτα. Eνδεικτικά, το 2020 το 19,5% των επιχιερήσεων στην Ελλάδα πραγματοποίησαν πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και έφτασαν τουλάχιστον το 1% του συνολικού κύκλου εργασιών τους, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat.

Η εταιρεία που αναπτύσσει την πλατφόρμα είναι η Wellcomm, η οποία εστιάζει στην άμεση παράδοση και τη γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών.

Ήδη κατά πληροφορίες, οι πρώτες εταιρείες έχουν πει το “ναι” για να ξεκινήσουν τη συνεργασία με τη νέα πλατφόρμα η οποία αισιοδοξεί να παρέχει μια ευρεία γκάμα προιόντων, από κινητά και tablets, έως έπιπλα για το σπίτι και εξοπλισμό.

Το λανσάρισμα της πλατφόρμας αναμένεται τον Απρίλιο. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Ας συνδεθούμε στο LinkedIn για να διαβάζετε πρώτοι τα άρθρα -->
Νεότερη Παλαιότερη