ΤΕΛ. ΝΕΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΑΠΟΨΕΙΣ

STARTUPS

13 Μαΐου 2016

H Dell επεκτείνει τη διαθεσιμότητα του Premium Support για PCs στους πελάτες της στην Ελλάδα και σε 109 ακόμα χώρες

Η Dell ανακοίνωσε πρόσφατα τη διαθεσιμότητα του Premium Support, μιας υπηρεσίας για τα PCs των καταναλωτών, η οποία βελτιώνει θεαματικά την εμπειρία των πελατών, μέσω απλοποιημένης και απρόσκοπτης υποστήριξης. Η υπηρεσία, η οποία έως τώρα προσφερόταν στις ΗΠΑ και τον Καναδά, καθίσταται διαθέσιμη σε 110 ακόμη χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, στις περιοχές της Ασίας-Ειρηνικού, Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Αφρικής και Λατινικής Αμερικής. Το Premium Support παρέχει, σε βάση 24x7, οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή, πρόσβαση σε εξειδικευμένους τεχνικούς, με επίσκεψη τεχνικού στο χώρο του πελάτη, κατόπιν απομακρυσμένης διάγνωσης, καθώς και την πρώτη και μοναδική προληπτική και αυτοματοποιημένη υποστήριξη για PCs και tablets για οικιακή χρήση.

Με την χρήση της καινοτόμου, πολυβραβευμένης τεχνολογίας Dell SupportAssist, το Premium Support ανιχνεύει, αυτομάτως, ζητήματα hardware και software και ειδοποιεί προληπτικά τον καταναλωτή, όταν αυτά προκύπτουν. Το SupportAssist επιτρέπει, ακόμη, στους τεχνικούς της Dell να έρθουν σε επαφή με τους πελάτες, με δική τους πρωτοβουλία και να ξεκινήσουν τη διαδικασία επίλυσης των ζητημάτων, ακόμη και πριν οι τελευταίοι αντιληφθούν την ύπαρξή τους.

Το Premium Support σχεδιάστηκε έτσι, ώστε να ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες των πελατών και μειώνει σημαντικά το χρόνο που απαιτείται για την επίλυση συνηθισμένων προβλημάτων, απαιτώντας μέχρι και 59% λιγότερα βήματα στη διαδικασία υποστήριξης και 86% λιγότερο χρόνο τηλεφωνικών κλήσεων με την τεχνική υπστήριξη.3 Τα κύρια σημεία της είναι τα εξής:

  • Υποστήριξη 24χ7 με τηλεφωνική ή online πρόσβαση.
  • Επίσκεψη τεχνικού στο χώρο του πελάτη κατόπιν απομακρυσμένης διάγνωσης μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.
  • Ενιαία πρόσβαση σε έμπειρους τεχνικούς σε θέματα hardware και software.
  • Προληπτική επίλυση ζητημάτων που ανιχνεύονται αυτομάτως με τη βοήθεια της τεχνολογίας SupportAssist.
  • Ολοκληρωμένη υποστήριξη software και συνεργατική βοήθεια για προεγκατεστημένο software, όπως Microsoft Office, Explorer, Outlook και άλλα.
  • Βοήθεια και “how to” για δικτυακή συνδεσιμότητα, εγκατάσταση εκτυπωτή, λήψη back-up, εγκατάσταση anti-virus, αναβαθμίσεις λειτουργικού συστήματος και άλλα.

«Μετά από έρευνες, διαπιστώσαμε ότι οι βασικές προτεραιότητες των πελατών μας, όσον αφορά την υποστήριξη, είναι η έγκαιρη και αποτελεσματική παροχή υπηρεσιών, το έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό, αλλά και η κάλυψη τόσο του hardware όσο και του software», δήλωσε ο Doug Schmitt, vice president και General Manager του τμήματος Global Support and Deployment της Dell. «Με το Premium Support εξυπηρετούμε τους πελάτες μας με τους όρους που αυτοί θέλουν και τη μέθοδο την οποία προτιμούν, με υποστήριξη 24χ7 από άρτια εκπαιδευμένους τεχνικούς και επί τόπου υποστήριξη οποτεδήποτε αυτή απαιτείται. Μπορούν να είναι ήσυχοι, γνωρίζοντας ότι οι ειδικοί της Dell βρίσκονται στο πλευρό τους, οπουδήποτε στον κόσμο κι αν βρίσκονται».


 
Copyright © 2012-2016 BizNews
All rights reserved