Trending

Μεγάλες αλλαγές στο ThinkDigital Group - Τα νέα στελέχη

Σε ενδυνάμωση της οργανωτικής του δομής προχώρησε το  ThinkDigital Group (TDG), στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου για επιτάχυνσης της επιχειρηματικής του ανάπτυξης και τον σχεδιασμό λύσεων για τις διαρκώς εξελισσόμενες ανάγκες των  πελατών του,. Δημιουργούνται δύο διακριτοί στρατηγικοί τομείς: Advertising, που περιλαμβάνει τις εταιρείες του ομίλου ThinkDigital και ForestView με επικεφαλής τον Γιώργο Φραγκάκη και Technology, που περιλαμβάνει τις εταιρείες TailWind και Project Agora με επικεφαλής τον Άλεξ Καραγεώργη

Tη νέα θέση του Εμπορικού Διευθυντή του τομέα Advertising αναλαμβάνει ο Χρήστος Χρήστου ο οποίος έχει εργαστεί ως Εμπορικός Διευθυντής στον εκδοτικό όμιλο Burda στη Ρωσία και ως Γενικός Διευθυντής των Αττικών Εκδόσεων στην Βουλγαρία. 

Τη θέση Marketing Director του Ομίλου αναλαμβάνει η Εύα Χριστοπούλου με επιτυχημένη πορεία ως Product Director της ThinkDigital τα τελευταία χρόνια.  

«Οι συνεχείς αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και οι νέες πρακτικές marketing απαιτούν την μετεξέλιξη μας σε μοντέρνους αλχημιστές. Επαγγελματίες που είναι ικανοί να συνδυάζουν τη δημιουργικότητα με την επιστήμη, την τεχνική γνώση με τη συναισθηματική νοημοσύνη. 

Εξελίσσουμε διαρκώς τις υπηρεσίες, και την οργανωτική μας δομή και εμπλουτίζουμε το στελεχιακό δυναμικό μας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησης» δήλωσε ο Οδυσσέας Ντότσικας, Διευθύνων Σύμβουλος του TDG. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Νεότερη Παλαιότερη