Trending

Διπλή διάκριση για τη Χρυσή Ευκαιρία στα Social Media Awards 2016

Η Χρυσή Ευκαιρία συμμετείχε στα Social Media Awards 2016, που διοργανώθηκαν στις 8/11/2016 από την Boussias Communications, "Fantasia Live", στο Ελληνικό και απέσπασε 2 βραβεία:
- Gold Social Media Award 2016 στην υποκατηγορία "Best Real Time Marketing" για τη real time καμπάνια που αφορούσε το Game of Thrones - Hodor, το Brexit και το PokemonGo 
- Bronze Social Media Award 2016 στην υποκατηγορία "Best Use of Paid / Sponsored Content" για την καμπάνια xe students carousel 2015-2016.

Η βράβευση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη Χρυσή Ευκαιρία, γιατί προέρχεται από το ίδιο το κοινό που την ακολουθεί και τη στηρίζει σε καθημερινή βάση, μέσα από τα Social Media που, πλέον, αποτελούν βασικό κομμάτι της ζωής όλων μας.

Λίγα λόγια για τα Social Media Awards

Τα Social Media Awards διοργανώθηκαν φέτος για 4η συνεχόμενη χρονιά και είναι ο μόνος θεσμός στην Ελλάδα που βραβεύει αποκλειστικά ενέργειες που έχουν υλοποιηθεί μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συνεπώς, ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα αυξημένος και οι συμμετοχές πολυάριθμες. Ειδικά για τη φετινή χρονιά, οι εταιρίες που πήραν μέρος ήταν 80, ενώ ο αριθμός των συμμετοχών ήταν πάνω από 600.

Η αυξημένη συμμετοχή φαινόταν και από τη μεγάλη προσέλευση στελεχών του χώρου του Marketing, που αριθμούσαν τα 700. Χαρακτηριστική ήταν η κίνηση στο "Social Wall" της διοργάνωσης, που είχε δημιουργηθεί στη Facebook Page της τελετής απονομής, όπου μπορούσε κανείς να δει όλες τις φωτογραφίες, αλλά και τα tweets που δημοσιεύονταν, σε πραγματικό χρόνο, με τη χρήση του hashtag της εκδήλωσης που ήταν #smagr. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Νεότερη Παλαιότερη