Trending

Κατά 55% μειωμένος ο αριθμός επισκέψεων στα σούπερ μάρκετ στην covid-19 εποχή

Η κρίση του κορωνοϊού αλλάζει τις συνήθειες των καταναλωτών
  • 55% μειωμένος ο αριθμός επισκέψεων για αγορές τροφίμων σε σχέση με πριν
  • Μόλις το 0,1% των καταναλωτών επισκέπτεται τα καταστήματα 7:00-8:00 το πρωί
  • Υγιεινή, ασφάλεια, ταχύτητα και άνεση οι προτεραιότητες των καταναλωτών
  • 1 στους 3 καταναλωτές θα διατηρήσει τη συμπεριφορά του ακόμα και μετά την αποφυγή του κινδύνου της πανδημίας
Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) πραγματοποίησε έρευνα καταναλωτών, με δείγμα 1.050 ατόμων την περίοδο 12 έως 14 Απριλίου 2020 με θέμα τις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών λόγω της εμφάνισης του ιού COVID-19 στην Ελλάδα. 

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας έχουν επηρεάσει και τις αγοραστικές αλλά και τις διατροφικές συνήθειες του κοινού, ενώ οι αλλαγές αυτές θα επηρεάζουν την αγορά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Banks.com.gr Ας συνδεθούμε στο LinkedIn για να διαβάζετε πρώτοι τα άρθρα -->
Νεότερη Παλαιότερη